REC

איך בונים עסק שמשרת אותנו ולא אנחנו אותו [נופר שר]

אנחנו חיים בתקופה שכולנו מרגישים ״שחייב״ להיות באינסטגרם ובטיקטוק כדי לשווק את העסק שלנו. אבל מסתבר שממש לא חייב וצריך.

מצד אחד יש גישה שאומרת לעבוד בצורה אורגנית בלבד ולבנות קהילה דרך פרסום פוסטים (ונקווה שיהיו מכירות) ומצד שני יש גישה שאומרת לפרסם רק באופן ממומן – לנהל קמפיינים שיובילו למכירות ולידים.

אז מהי הדרך הנכונה כדי לנהל עסק יציב ורווחי לאורך זמן?

בפרק נופר סיפרה על השינוי שלה מעבודה על ממומן בלבד, לשילוב של יצירת תוכן אורגני ואיך הוא השפיע על המכירות.

ספוילר: כשנופר עבדה רק על ממומן היא מצא את עצמה גמורה בסוף היום מנטלי, למרות ששורת הרווח באסקל הראתה עסק מדהים ומשגשג.

ואיך לא שאלתי את נופר איך היא הצליחה להגיע למצב שהעסק משרת אותה ולא להפך?

ומאיפה כל אחד יכול להתחיל לבנות מערך שיווק יציב ורווחי לאורך זמן בכוחות עצמו

מבלי להשתעבד לעבודת יצירת התוכן

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

❤️ נשוי לקרין ואבא של דפני וקורן
🎬 יוצר תוכן וידאו שמביא את האותנטיות שלכם למסך

✨ עוזר לכם להיות מעניינים בוידאו כמו שאתם בחיים לא. אתם לא משעממים.

הרשמה לעדכונים

בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי אני משתף תובנות חדות, כלים וטכניקות שיעזרו לך להפוך את הווידאו שלך למעניין, אותנטי וכריזמטי – ממש כמו שאתה בחיים.

אולי יעניין אותך גם...

53

איך לדבר מול המצלמה בביטחון? מדריך פרקטי לעמידה מול מצלמה

165

שיווק באמצעות תוכן למשוך, להגיע ולהניע משתמשים באמצעות תוכן

186

אסטרטגיה שיווקית לתכנן ולבצע אסטרטגיה שיווקית

350

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

185

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

451

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

355

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

734

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות