אנחנו חיים בתקופה שכולנו מרגישים ״שחייב״ להיות באינסטגרם ובטיקטוק כדי לשווק את העסק שלנו. אבל מסתבר שממש לא חייב וצריך.
מצד אחד יש גישה שאומרת לעבוד בצורה אורגנית בלבד ולבנות קהילה דרך פרסום פוסטים (ונקווה שיהיו מכירות) ומצד שני יש גישה שאומרת לפרסם רק באופן ממומן – לנהל קמפיינים שיובילו למכירות ולידים.
אז מהי הדרך הנכונה כדי לנהל עסק יציב ורווחי לאורך זמן?
בפרק נופר סיפרה על השינוי שלה מעבודה על ממומן בלבד, לשילוב של יצירת תוכן אורגני ואיך הוא השפיע על המכירות.
ספוילר: כשנופר עבדה רק על ממומן היא מצא את עצמה גמורה בסוף היום מנטלי, למרות ששורת הרווח באסקל הראתה עסק מדהים ומשגשג.
ואיך לא שאלתי את נופר איך היא הצליחה להגיע למצב שהעסק משרת אותה ולא להפך?
ומאיפה כל אחד יכול להתחיל לבנות מערך שיווק יציב ורווחי לאורך זמן בכוחות עצמו
מבלי להשתעבד לעבודת יצירת התוכן