REC

איך בונים עסק שמשרת אותנו ולא אנחנו אותו [נופר שר]

אנחנו חיים בתקופה שכולנו מרגישים ״שחייב״ להיות באינסטגרם ובטיקטוק כדי לשווק את העסק שלנו. אבל מסתבר שממש לא חייב וצריך.

מצד אחד יש גישה שאומרת לעבוד בצורה אורגנית בלבד ולבנות קהילה דרך פרסום פוסטים (ונקווה שיהיו מכירות) ומצד שני יש גישה שאומרת לפרסם רק באופן ממומן – לנהל קמפיינים שיובילו למכירות ולידים.

אז מהי הדרך הנכונה כדי לנהל עסק יציב ורווחי לאורך זמן?

בפרק נופר סיפרה על השינוי שלה מעבודה על ממומן בלבד, לשילוב של יצירת תוכן אורגני ואיך הוא השפיע על המכירות.

ספוילר: כשנופר עבדה רק על ממומן היא מצא את עצמה גמורה בסוף היום מנטלי, למרות ששורת הרווח באסקל הראתה עסק מדהים ומשגשג.

ואיך לא שאלתי את נופר איך היא הצליחה להגיע למצב שהעסק משרת אותה ולא להפך?

ומאיפה כל אחד יכול להתחיל לבנות מערך שיווק יציב ורווחי לאורך זמן בכוחות עצמו

מבלי להשתעבד לעבודת יצירת התוכן

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

71

שיווק באמצעות תוכן למשוך, להגיע ולהניע משתמשים באמצעות תוכן

114

אסטרטגיה שיווקית לתכנן ולבצע אסטרטגיה שיווקית

173

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

104

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

294

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

305

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

351

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

461

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב