REC

איך בונים עסק שמשרת אותנו ולא אנחנו אותו [נופר שר]

אנחנו חיים בתקופה שכולנו מרגישים ״שחייב״ להיות באינסטגרם ובטיקטוק כדי לשווק את העסק שלנו. אבל מסתבר שממש לא חייב וצריך.

מצד אחד יש גישה שאומרת לעבוד בצורה אורגנית בלבד ולבנות קהילה דרך פרסום פוסטים (ונקווה שיהיו מכירות) ומצד שני יש גישה שאומרת לפרסם רק באופן ממומן – לנהל קמפיינים שיובילו למכירות ולידים.

אז מהי הדרך הנכונה כדי לנהל עסק יציב ורווחי לאורך זמן?

בפרק נופר סיפרה על השינוי שלה מעבודה על ממומן בלבד, לשילוב של יצירת תוכן אורגני ואיך הוא השפיע על המכירות.

ספוילר: כשנופר עבדה רק על ממומן היא מצא את עצמה גמורה בסוף היום מנטלי, למרות ששורת הרווח באסקל הראתה עסק מדהים ומשגשג.

ואיך לא שאלתי את נופר איך היא הצליחה להגיע למצב שהעסק משרת אותה ולא להפך?

ומאיפה כל אחד יכול להתחיל לבנות מערך שיווק יציב ורווחי לאורך זמן בכוחות עצמו

מבלי להשתעבד לעבודת יצירת התוכן

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

19

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

24

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

235

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

16

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

24

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב

15

ניוזלטר - איך לבנות ניוזלטר שאנשים פותחים, קוראים ופועלים!

28

לייב באינסטגרם איך ליצור שידור חי שמביא מעורבות ועניין

653

איך לעצב סטורי באינסטגרם (ומה לפרסם שם)