ניהול סושיאל

Friend Request

להגדיל את העוקבים
להפוך אותם לקהילה
יותר לקוחות שמעריצים אותך

מפריד

ניהול סושיאל בגישה חדשה שתהפוך את הידע, המסרים והאישיות שלך לתוכן וִידֵאוֹ שמגדיל את ערוץ האינסטגרם שלך ומביא לך קהל ולקוחות חדשים שמרגישים שהם מכירים ומחוברים אלייך

יש לנו מתנה לתת לעולם,
איך להביא את זה לידי ביטוי בתוכן שלי?

יש לי כל הרבה רעיונות, אנשים עפים על הידע שלי.

כשאני מספרת לאנשים על משהו מהתחום שלי זה פותח להם את הראש!

הם לא שמעו על זה לפני… זה אשכרה עזר להם, זה עבד להם.

אבל כשאני רוצה ללכת לצלם את התוכן: אני מדליקה מצלמה, מסדרת את הרקע, מכינה את עצמי. לוחצת על ה-Record בטלפון והמילים לא יוצאות לי מהפה, יש לי בלאק אאוט. אני לא יודעת על מה לדבר…

  • לפעמים אין לי מושג מאיפה להתחיל
  • לפעמים זה מרגיש שהמסר לא עובר החוצה, ואני לא יודעת מה אני רוצה להגיד
  • ובתכל׳ס אני לא ממש מרגישה בנוח לצפות בעצמי אחר כך (ושלא נדבר על לפרסם את זה)

אם הסיטואציה הזאת מוכרת לך?

אני רוצה לספר לך על Friend Request הדרך שלי לעזור לך להפוך את הבאלגן שיש לך בראש לתוכן וידיאו שמגדיל את ערוץ האינסטגרם ויביא לך קהל ולקוחות חדשים שמרגישים שהם חברים שלך. 

אני רוצה להיות השותף שלך ביצירת התוכן

כשאנחנו מדברים על יצירת תוכן לסושיאל ובכלל שיווק הכלי דומיננטי והבולט ביותר הוא ה-תוכן (ואם להיות ספציפי סרטונים). 

כצרכנים אנחנו לא אוהבים לצפות בפרסומות והסיבה שלמה שאנחנו נכנסים לאינסטגרם היא כדי לצפות באנשים.

Friend Request נולד מתוך ההבנה שכדי להצליח בשיווק ברשתות החברתיות האדם חייב להיות במרכז. כלומר, אנחנו בעלי העסקים. 

זאת הסיבה שאני רוצה להיות השותף שלך:
ליצור עבורך ובעיקר ללמד אותך ליצור תוכן וידאו באופן עצמאי 

מפריד

ליצור עבורך
סרטונים

ללמד אותך ליצור תוכן וידאו לבד

לעבוד איתך על עמידה והופעה מול המצלמה

להיות זמין ולתת תמיכה לאורך כל הדרך

הסיפור של סיון הנגר

הצילומי מסך שאתם רואים כאן בצד ומתחת צולמו שבועיים אחרי שסיון פרסם את הסרטון הראשון שלו מתהליך העבודה המשותף!

 

  • עליה של 44% בעוקבים
  • צמיחה של 906% באינטראקציות בעמוד
  • ורעב לעוד!

איך זה עובד?

מפריד

חודש 1

המטרה של החודש:

חודש 2

המטרה של החודש:

חודשים 3-6

המטרה של החודש:

המילים של ד״ר מירב דריפוס

להלן הוכחות:
פצינטית אומרת לי אחרי שהגיעה בעקבות האינסטגרם – איזה כיף את פשוט את, עם המשקפיים הענקיים והגישה שלך זה פשוט את…

הצטלמתי קודם אבל לא הצלחתי להביא את עצמי, את המסר שלי… ניסיתי כמה וכמה תוכניות, שיטות, אבל שום דבר לא הביא אותי לתוצאות כאלה!… והמסקנות הם:

  • התמדה
  • לבנות תסריט בשיטת יובל
  • לצלם בשיטת יובל

הסיפור של תלתית וזוקו (הילה וזוהר לב)

את הילה וזוהר פגשתי כשיש להם בקושי 1,000 עוקבים ביוטיוב והם רוצים לפרוץ ממפעילי ילדים לאמני ילדים מוכרים.

היום מעבר לעקובים… הילה וזוהר עשו שיתופי פעולה עם האמנים הכי גדולים בארץ: יובל המבולבל, הדוד חיים וכו׳

התכנים שלהם משודרים בערוץ הופ, ילדים מזהים אותם ברחוב והם עושים הופעות ענק על במות!

כבר במהלך העבודה המשותפת REC

התוכן שלך ייצר מעורבות גבוהה יותר ויביא לתנועה בעסק

כל רעיון שיעלה לך תוכל לתרגם לסרטון באופן ספונטני

הקהילה שלך תגדל מחודש לחודש ותהיה מעורבת יותר

מה מקבלים

זה לא מסתכם רק בסרטונים...

משך הליווי

חצי שנה

ימי צילום משותפים

2

פגישות קריאייטיב

6

סה״כ סרטונים

24

בדיקת התאמה לתוכנית

מפריד

חשוב לי לתת יחס אישי עם זמינות גבוהה, 

זאת הסיבה שיש לי מקום ל-3 ליווים חדשים בחודש בלבד

(במידה והתפוסה מלאה, נתחיל את התהליך בחודש הבא)

השאירו פרטים ואחזור בהקדם

היוש, כאן יובל
מעל לעשור שאני עוסק באהבה שלי.

אני יוצר תוכן בוידאו וחי 24/6 את עולם השיווק והסושיאל מאז 2011, כשהמשימה שלי לעזור לאנשים לבטא את הייחודיות שלהם דרך תוכן וִידֵאוֹ שמעביר אותם.

מאז ועד היום יצרתי אלפי סרטונים: החל מעסקים קטנים ועד למותגים ותאגידים ענקיים כמו שטראוס, בית חולים שיבא, עיריית באר שבע, חברות הייטק, רשת 13 (והרשימה עוד ארוכה 😊).

צברתי המון ידע וניסיון, עשיתי טלוויזיה (למשל סודות מתוקים של קרין גורן), סרטוני יוטיוב, סרטונים ויראליים (וגם לא ויראליים) ועבדתי עם מגוון רחב של עסקים.

אבל תמיד נשארתי מאחורי הקלעים.

ב-2019 רגע לפני שסגרו אותנו בבתים עבדתי על פרויקט גדול של קורסים דיגטליים לגוף שידור מהבולטים בארץ. האצנו את הפרויקט וברגע הסיום כשאני צריך לקבל תשלום על העבודה והמשכורות ששילמתי לספקים שלי, אני מקבל את השיחה הבאה:

״יובל, אנחנו לא יכולים לשלם כרגע. אנחנו נפרוס את התשלום שלך לחתיכות ממש קטנות לאורך 8 חודשים״

ואת הכאפה קיבלתי גם מהצד השני כשלא הצלחתי לסגור פרויקטים.

אף אחד לא מכיר אותי, לא שמעו על הניסיון והרזומה שלי ואין לי מושג איך אני משיג עבודה עכשיו.

ברגע של תעוזה, החלטתי שאני מתחיל ליצור תוכן לאינסטגרם; ״סרטון אחד בשבוע״ אמרתי לעצמי. לא היה לי מושג כמה הרגע הזה יהיה משמעותי ויעניק לי חיים חדשים.

כבר מהרגע הראשון התחלתי לקבל פניות באופן שאז הפתיע אותי.

אנשים התחילו לשלוח לי הודעה, לשאול שאלות ולהתעניין בשירותים שאני מציע אבל לא פחות חשוב גם בי. 

אותו עמוד אינסטגרם יצר אצלי חוסן בעסק, יציבות וביטחון. נוצרה סביבי קהילה שמעריכה אותי, רוצה להנות מהידע, התוכן והשירותים שיש לי לתת להציע לעולם.

החזון שלי הוא לעזור לעסקים לגעת בכמה שיותר אנשים, להפיץ את הכישרון שלהם הלאה ולשנות את החיים של אחרים בזכות מי שהם והמתנה שיש להם לתת דרך תוכן וִידֵאוֹ והקידום שלו.

המשך קריאה

עוד קצת לקוחות שהם השראה

רועי דהאן

סיפור על התמדה ונחישות​

את רועי הכרתי כשבמשך שנה הוא יצר תוכן לערות היוטיוב שלו ללא הפסקה ושום דבר לא זז… במהלך העבודה המשותפת עבדנו על יכולות ההגשה, קרייאטיב ויצירת וידאו באופן עצמאי עד לרמה של יוצר תוכן מקצועי.

היום לרועי יש מיליוני צפיות, מאות אלפי עוקבים בכל הרשתות שלו: אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ופייסבוק

רועי עזב את העבודה שלו והיום מתפרנס בזכות ערוצי התוכן שיצר דרך סדנאות ושת״פים מסחריים

רותם ברגר

להתחיל עסק עם חזון ותעוזה

״קפצתי מ800 עוקבים ל6,800 בארבעה חודשים, הסרטונים שלי הגיעו למאות אלפי צפיות…

יותר מזה, יובל תמיד היה זמין מעבר לשעות של הצילום כדי לעזור ולייעץ באני יכול להגיד שבזכותו העסק שלי משגשג ברמות שלא תיארתי שאפשריות!!״

לימור בנשימול

לפרוץ את מחסום הוידאו

את המסע לימור התחילה עם 289 עוקבים ואפס מעורבות.

כשהיום לימור היום יוצרת תוכן באופן עצמאי לעמוד אינסטגרם שלה, הקליניקה שלה מלאה תמיד ואנשים שולחים לה ללא הפסקה הודעות איך היא שינתה להם את החיים רק בזכות התוכן שלה.

כשאני מדבר על לתת לעולם את המתנה שלך תוכן וידאו – לימור היא הדמות הראשונה שעולה לי!

בדיקת התאמה לתוכנית

מפריד

חשוב לי לתת יחס אישי עם זמינות גבוהה, 

זאת הסיבה שיש לי מקום ל-3 ליווים חדשים בחודש בלבד

(במידה והתפוסה מלאה, נתחיל את התהליך בחודש הבא)

השאירו פרטים ואחזור בהקדם

הקמת בית ספר דיגיטלי לפודי

מפריד

הובלתי את האסטרטגיה, התוכן והבימוי של 20 קורסים דיגיטלים עם השפים המובילים בישראל לאתר וערוץ הטלוויזיה פודי.

בפרויקט יצירתי אסטרטגיה וקרייאטיב ל-20 קורסים מגוונים מתוך מחקר שוק לצד הפקת חומרי פרסום וסושיאל.

אסטרטגיה וקריאייטיב בוידיאו לתנועת זהות

מפריד

 בבחירות סבב א׳ בשנת 2019 התמודדה תנועת זהות. במהלך הקמפיין הובלתי את מערך הוידאו והקריאייטיב. במהלך תקופה של חודש וחצי הופקו מעל 35 סרטונים שזכו לחשיפה ואזכורים רבים בתקשורת וברשת.

קרין גורן ׳סודות מתוקים׳

מפריד

עריכת תוכן ובימוי העונה של התוכנית סודות מתוקים. המטרה בעונה הייתה לקחת את עולם הדיגיטל הצעיר, המודרני והקליל ולהנגיש אותו לטלוויזיה.

העונה שודרה ברשת 13 בימי שישי בערב.