אני מגיע עם ניסיון רב בעולמות השיווק, קריאייטיב ותוכן כשה-❤️ הוא וידיאו.
מאז 2011 יצרתי מעל 3,000 תכנים: תוכניות טלוויזיה, ערוצי תוכן, סרטי תדמית, קמפיינים פוליטיים, אסטרטגיות תוכן, סרטים ויראלים וגם לא ויראלים 😉
לצד היצירה ליוויתי, ייעצתי והכשרתי אנשים, חברות וארגונים ליצור בכוחות עצמם סרטונים, לעמוד מול מצלמה ולהעביר מסרים
*נתונים מחורטטים שהמצאתי הרגע*
ברור לכולנו עד כמה וידאו הכרחי לכל חברה או ארגון, בין אם זה כלפי חוץ (קהל הלקוחות) או כלפי פנים (לעובדי החברה). אם בעבר כדי לפרסם ולבנות קהילה היה מספיק לפרסם פוסטים כתובים בפייסבוק ואולי להעלות פוסט קרוסלה מעוצב יפה באינסטגרם – היום זה לא מספיק.
הקהל רוצה לראות אותנו, לשמוע אותנו ולהתחבר לאנרגיה שלנו.
נוכחות בוידאו משאירה אותנו בתודעה ומאפשרת לנו להעביר מסרים מורכבים, את הערכים שלנו ולבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו.
ברמה הטכנית… הרשתות החברתיות רוצות, מעדיפות ומקדמות יותר סרטונים.
בחלק מהפלטפורמות, אי אפשר לפרסם טקסטים בלי ויזואליה.
כדי ליצור וידאו שנוגע באנשים אנחנו צריכים לקחת בחשבון 4 אלמנטים:
להעביר מסר מורכב באופן מילולי
ולא מילולי בצורה קלילה ובכל זאת עמוקה
להגיש ולכתוב טקסטים בצורה שתסקרן את הקהל ותגרום לו לרצות לצפות ולעקוב אחרינו (מבלי לעשות מניפולציות)
איך משתמשים בצילום ובעריכה כדי ליצור סרטונים שמשפיעים על אנשים ומדברים את השפה הדיגיטלית (רמז: עושים את זה עם הכלים הכי פשוטים שיש)
היכרות והבנה של הצרכנים בדיגיטל לצד היכרות עם האפשרויות הטכניות כדי למקסם את החשיפה וההשפעה
להניע אנשים דרך הוידאו לעבר פעולה כלשהי שמתחברת למטרות העסקיות והאישיות שלנו.
סדנאות, ייעוץ וליווי בתחום השיווק והתוכן כשה-❤️ בוידיאו, לצד שירותי הפקת סרטוני תוכן לסושיאל לחברות, ארגונים והמגזר הציבורי.
כמו שכל אחד מאיתנו יודע קרוא וכתוב, ב-2023 נוצרה הדרישה שכל אחד מאיתנו בסביבה העסקית והשיווקית יידע ליצור סרטונים ברמה בסיסית. מטרת הסדנה לתת את הכלים הפרקטים ליצירת סרטונים. במהלך הסדנה נלמד איך מעבירים מסר מורכב בוידיאו - החל מכתיבת הרעיון ועד לעמידה מול המצלמה.
*לצד הסדנה תקבלו גישה לקורס עריכה בטלפון הנייד במסגרת הסדנה.
טוב נו, כבר ברור לך כמה וידאו הוא 🚀. אני מציע שירותי ייעוץ וליווי הכוללים אסטרטגיית תוכן וסטוריטלינג בוידאו, קריאייטיב לסרטונים לסושיאל וקמפיינים, פיתוח והקמת ערוצי תוכן, הכשרות בכירים לעמידה מול מצלמה והעברת מסרים בוידיאו, אפיון ציוד והכשרות צוותים ליצירת תוכן בתוך החברה.
אני מציע שירותי הפקה החל משלב הקריאייטיב ועד ההפקה, הצילום והעריכה. ההתמחות שלי היא בסרטונים לרשתות החברתיות לקמפיינים ממומנים.
עוד על הפרויקט >>
עוד על הפרויקט >>
עוד על הפרויקט >>
עוד על הפרויקט >>
הצעד הבא הוא שנדבר ונבדוק שאנחנו מתאימים ברמת הצרכים והדרישות. הדרך הכי טובה לפנות אליי היא דרך הטופס שכאן (או לשלוח מייל ישירות ל- [email protected])
אני עוזר לבעלי עסקים לצאת מעניינים ומרתקים בוידאו וברשת, כמו שהם בחיים (ואפילו קצת יותר)
יצרתי אלפי סרטונים: החל מעסקים קטנים ועד למותגים ותאגידים ענקיים כמו שטראוס, בית חולים שיבא, עיריית באר שבע, חברות הייטק, רשת 13 (והרשימה עוד ארוכה 😊).
צברתי המון ידע וניסיון, עשיתי טלוויזיה (למשל סודות מתוקים של קרין גורן), סרטוני יוטיוב, סרטונים ויראליים (וגם לא ויראליים) ועבדתי עם מגוון רחב של עסקים.
לאורך הדרך שמתי לב שלא משנה עם מי עבדתי – מנכ”לים של חברות גדולות, יוצרי תוכן או בעלי עסקים עם כריזמה ויכולות מדהימות… בום! כשהמצלמה נדלקת, עומד מולי אדם אחר.
מכירים את התחושה הזו?
אומרים לכם (ואתם גם יודעים) שבחיים שלכם, אתם מעניינים, יצירתיים, ייחודיים, בעלי בטחון עצמי.
אתם רגילים שאנשים מקשיבים לכם בסקרנות ובהתלהבות, אבל אז אתם מצלמים סרטונים…וכל זה לא בא לידי ביטוי.
אז תנו לי להרגיע אתכם: אתם מעניינים!
גם בלי להכיר אתכם, ברור לי שאתם מעניינים.
רק בסרטונים שלכם זה עדיין לא עובר.
ויש מה לעשות.
כל אחד ואחת יכולים להיות מעניינים, נוכחים וכריזמטים בוידיאו!
איך? לעבוד דרך 4 ערוצים:
השליחות שלי לעזור לך ליצור נוכחות מעניין ומרתקת כדי שתפיץ את המתנה שלך לעולם.
שלך,
יובל מרום
פיתוח והקמת ערוצי תוכן לסושיאל ביוטיוב ובפייסבוק. פרויקט בשותפות מלאה שבו ביצעתי את אסטרטגיית הערוץ, המסרים והבידול של נועה – לצד הפקת התכנים והשיווק האורגני שלהם. הערוץ נהנה משיתופי פעולה מסחריים עם החברות המובילות במשק.
הערוץ זכה למעל 10 מיליון צפיות אורגניות על התכנים ויש לו מעל ל-37K מנויים.
עריכת תוכן ובימוי העונה של התוכנית סודות מתוקים. המטרה בעונה הייתה לקחת את עולם הדיגיטל הצעיר, המודרני והקליל ולהנגיש אותו לטלוויזיה.
העונה שודרה ברשת 13 בימי שישי בערב.
בבחירות סבב א׳ בשנת 2019 התמודדה תנועת זהות. במהלך הקמפיין הובלתי את מערך הוידאו והקריאייטיב. במהלך תקופה של חודש וחצי הופקו מעל 35 סרטונים שזכו לחשיפה ואזכורים רבים בתקשורת וברשת.
הובלתי את האסטרטגיה, התוכן והבימוי של 20 קורסים דיגיטלים עם השפים המובילים בישראל לאתר וערוץ הטלוויזיה פודי.
בפרויקט יצירתי אסטרטגיה וקרייאטיב ל-20 קורסים מגוונים מתוך מחקר שוק לצד הפקת חומרי פרסום וסושיאל.