שירותים לחברות וארגונים

מפריד

אני מגיע עם ניסיון רב בעולמות השיווק, קריאייטיב ותוכן כשה-❤️ הוא וידיאו. 
מאז 2011 יצרתי מעל 3,000 תכנים: תוכניות טלוויזיה, ערוצי תוכן, סרטי תדמית,  קמפיינים פוליטיים, אסטרטגיות תוכן, סרטים ויראלים וגם לא ויראלים 😉

לצד היצירה ליוויתי, ייעצתי והכשרתי אנשים, חברות וארגונים ליצור בכוחות עצמם  סרטונים, לעמוד מול מצלמה ולהעביר מסרים

*כותרת מפוצצת מתוך מחקר על הכוח של וידאו וכמה כל עסק חייב אותו $@^@!%*

מאנשי השיווק טוענים
שוידאו מוצלח ליצירת לידים
% 80
צופים בסרטונים ברחבי העולם
בכל שניה
0 מיליארד
מהמשווקים אומרים שסרטונים קריטים
באסטרטגיית התוכן של כל חברה ביקום
% 0

*נתונים מחורטטים שהמצאתי הרגע*

ברור לכולנו עד כמה וידאו הכרחי לכל חברה או ארגון, בין אם זה כלפי חוץ (קהל הלקוחות) או כלפי פנים (לעובדי החברה). אם בעבר כדי לפרסם ולבנות קהילה היה מספיק לפרסם פוסטים כתובים בפייסבוק ואולי להעלות פוסט קרוסלה מעוצב יפה באינסטגרם – היום זה לא מספיק.

נוצרה שפה חדשה וצריך ללמוד לדבר אותה מהסטורי ועד הפיד בסושיאל מדיה

הקהל רוצה לראות אותנו, לשמוע אותנו ולהתחבר לאנרגיה שלנו.

נוכחות בוידאו משאירה אותנו בתודעה ומאפשרת לנו להעביר מסרים מורכבים, את הערכים שלנו ולבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו.

ברמה הטכנית… הרשתות החברתיות רוצות, מעדיפות ומקדמות יותר סרטונים.
בחלק מהפלטפורמות, אי אפשר לפרסם טקסטים בלי ויזואליה.

גם אם יש לך ניסיון בתוכן ושיווק- וידאו עובד אחרת

כדי ליצור וידאו שנוגע באנשים אנחנו צריכים לקחת בחשבון 4 אלמנטים:

1
תקשורת

להעביר מסר מורכב באופן מילולי
ולא מילולי בצורה קלילה ובכל זאת עמוקה

2
תוכן

להגיש ולכתוב טקסטים בצורה שתסקרן את הקהל ותגרום לו לרצות לצפות ולעקוב אחרינו (מבלי לעשות מניפולציות)

3
קולנוע

איך משתמשים בצילום ובעריכה כדי ליצור סרטונים שמשפיעים על אנשים ומדברים את השפה הדיגיטלית (רמז: עושים את זה עם הכלים הכי פשוטים שיש)

4
שיווק דיגיטלי

היכרות והבנה של הצרכנים בדיגיטל לצד היכרות עם האפשרויות הטכניות כדי למקסם את החשיפה וההשפעה

אותם 4 אלמנטים מתחברים לתחום שנקרא שיווק בוידאו

להניע אנשים דרך הוידאו לעבר פעולה כלשהי שמתחברת למטרות העסקיות והאישיות שלנו.​

מה אני מציע?

סדנאות, ייעוץ וליווי בתחום השיווק והתוכן כשה-❤️ בוידיאו, לצד שירותי הפקת סרטוני תוכן לסושיאל לחברות, ארגונים והמגזר הציבורי.

בתכל׳ס מה זה אומר?

עבודות נבחרות

עוד על הפרויקט >>

סרטונים במהלך השנים

שנכיר?

מפריד

הצעד הבא הוא שנדבר ונבדוק שאנחנו מתאימים ברמת הצרכים והדרישות. הדרך הכי טובה לפנות אליי היא דרך הטופס שכאן (או לשלוח מייל ישירות ל- [email protected])

היוש, כאן יובל
מעל לעשור שאני עוסק באהבה שלי.

אני עוזר לבעלי עסקים לצאת מעניינים ומרתקים בוידאו וברשת, כמו שהם בחיים (ואפילו קצת יותר)

יצרתי אלפי סרטונים: החל מעסקים קטנים ועד למותגים ותאגידים ענקיים כמו שטראוס, בית חולים שיבא, עיריית באר שבע, חברות הייטק, רשת 13 (והרשימה עוד ארוכה 😊). 

צברתי המון ידע וניסיון, עשיתי טלוויזיה (למשל סודות מתוקים של קרין גורן), סרטוני יוטיוב, סרטונים ויראליים (וגם לא ויראליים) ועבדתי עם מגוון רחב של עסקים.

לאורך הדרך שמתי לב שלא משנה עם מי עבדתי – מנכ”לים של חברות גדולות, יוצרי תוכן או בעלי עסקים עם כריזמה ויכולות מדהימות… בום! כשהמצלמה נדלקת, עומד מולי אדם אחר.

מכירים את התחושה הזו? 

אומרים לכם (ואתם גם יודעים) שבחיים שלכם, אתם מעניינים, יצירתיים, ייחודיים, בעלי בטחון עצמי.

אתם רגילים שאנשים מקשיבים לכם בסקרנות ובהתלהבות, אבל אז אתם מצלמים סרטונים…וכל זה לא בא לידי ביטוי.

אז תנו לי להרגיע אתכם: אתם מעניינים!

גם בלי להכיר אתכם, ברור לי שאתם מעניינים.
רק בסרטונים שלכם זה עדיין לא עובר.

ויש מה לעשות. 

כל אחד ואחת יכולים להיות מעניינים, נוכחים וכריזמטים בוידיאו!

איך? לעבוד דרך 4 ערוצים:

  1. נוכחות ועמיה מול מצלמה
  2. יצירת תוכן מרתק
  3. שיפור האיכות הטכנית של הסרטונים
  4. לפעול עם כל זה ברשת


השליחות שלי לעזור לך ליצור נוכחות מעניין ומרתקת כדי שתפיץ את המתנה שלך לעולם.

שלך,
יובל מרום

המשך קריאה

נועה רוזין

מפריד

פיתוח והקמת ערוצי תוכן לסושיאל ביוטיוב ובפייסבוק. פרויקט בשותפות מלאה שבו ביצעתי את אסטרטגיית הערוץ, המסרים והבידול של נועה – לצד הפקת התכנים והשיווק האורגני שלהם. הערוץ נהנה משיתופי פעולה מסחריים עם החברות המובילות במשק.

הערוץ זכה למעל 10 מיליון צפיות אורגניות על התכנים ויש לו מעל ל-37K מנויים.

קרין גורן ׳סודות מתוקים׳

מפריד

עריכת תוכן ובימוי העונה של התוכנית סודות מתוקים. המטרה בעונה הייתה לקחת את עולם הדיגיטל הצעיר, המודרני והקליל ולהנגיש אותו לטלוויזיה.

העונה שודרה ברשת 13 בימי שישי בערב.

אסטרטגיה וקריאייטיב בוידיאו לתנועת זהות

מפריד

 בבחירות סבב א׳ בשנת 2019 התמודדה תנועת זהות. במהלך הקמפיין הובלתי את מערך הוידאו והקריאייטיב. במהלך תקופה של חודש וחצי הופקו מעל 35 סרטונים שזכו לחשיפה ואזכורים רבים בתקשורת וברשת.

הקמת בית ספר דיגיטלי לפודי

מפריד

הובלתי את האסטרטגיה, התוכן והבימוי של 20 קורסים דיגיטלים עם השפים המובילים בישראל לאתר וערוץ הטלוויזיה פודי.

בפרויקט יצירתי אסטרטגיה וקרייאטיב ל-20 קורסים מגוונים מתוך מחקר שוק לצד הפקת חומרי פרסום וסושיאל.