רוב האנשים מגלים במהלך החיים מה התשוקה שלהם.
הם עוברים תהליך של התלבטות, פחד, אומץ
ובסוף, יוצאים לעבוד במה שהם אוהבים.
הסיפור שלי הפוך לגמרי,
אפשר לומר שהמקצוע בחר בי.
תקשורת וקולנוע הייתה המגמה היחידה
שקיבלה אותי בתיכון.
אז, לא הבנתי עד כמה ברירת המחדל הזאת
תהפוך למשמעותית בחיים שלי – המקצוע שמלווה אותי מאז ועד היום.
אז הגיע הצבא… המשכתי בתחום התקשורת והקולנוע.
התגייסתי להיות מתעד מבצעי: עברתי טירונות ואימון מתקדם באגוז
ומשם התמקצעתי כחייל בדובר צה״ל.
במהלך השירות תיעדתי את מבצע שובו אחים, וגם – נלחמתי, צילמתי, ערכתי והפצתי חומרים ממבצע צוק איתן – ליטרלי ממש מהשטח עצמו (הצילומים שלי היו בכל העולם).
ושוב הבנתי לאיזה סקייל אני יכול להגיע:
מיליונים ראו את המבצע מזווית העיניים שלי.
כל העשייה הזו, לימדה אותי שיווק דרך הרגליים.
טוב, יותר דרך הידיים 🤭
ניהלתי קמפיינים ממומנים בגוגל ופייסבוק, בניתי אתרים, קידמתי אותם בגוגל, ניהלתי סושיאל ותכל׳ס, הרגשתי שאני במקום המדויק עבורי:
הייתה חתיכה אחת חסרה בפאזל:
לדייק ולארוז את כל הידע שלי לבעלי עסקים.
ליצור, ללמד, ללוות ולייעץ בתחומי השיווק ויצירת תוכן כשהלב הוא וידאו.
בטח כבר שמעתם כמה חשוב ליצור וידאו:
חשיפה, מעורבות וכל שאר הסיסמאות (שהן ממש נכונות!)
אבל עבורי… וידאו הוא כלי שמאפשר לאנשים להתחבר אלינו:
שומעים אותנו, רואים אותנו, מכירים אותנו!
כמעט כל לקוח.ה בתחילת העבודה אומר.ת לי:
״אני מרגיש שאני כבר מכיר.ה אותך!״
זה מה שוידאו עושה.
לכל אחד מאיתנו יש 200 אלף קולגות בתחום,
אז למה שיקשיבו דווקא לנו?
יזמינו דווקא מאיתנו?
התשובה היא אנחנו, אני.
כשמפצחים את הדרך ליצור וידאו בגובה העיניים: נוצרת תחושה אצל הקהל שאנחנו מכירים שנים או אפילו חברי ילדות.
שיחות ״מכירה״ (כמה שאני שונא את המונח הזה) הופכות לשיחות התנעה… אנחנו משווקים ועובדים בתדר אחר.
ובעיני, זה הקסם של וידאו: הוא יוצר מערכות יחסים אמיתיות,
הופך את הקהל לקהילה.
זה מה שאני עושה עם העסקים שעובדים איתי –הופך את השיווק למערכת יחסים אותנטית שיוצרת קהילה סביב העסק.
נעים מאוד,
יובל מרום
הובלתי את האסטרטגיה, התוכן והבימוי של 20 קורסים דיגיטלים עם השפים המובילים בישראל לאתר וערוץ הטלוויזיה פודי.
בפרויקט יצירתי אסטרטגיה וקרייאטיב ל-20 קורסים מגוונים מתוך מחקר שוק לצד הפקת חומרי פרסום וסושיאל.
בבחירות סבב א׳ בשנת 2019 התמודדה תנועת זהות. במהלך הקמפיין הובלתי את מערך הוידאו והקריאייטיב. במהלך תקופה של חודש וחצי הופקו מעל 35 סרטונים שזכו לחשיפה ואזכורים רבים בתקשורת וברשת.
עריכת תוכן ובימוי העונה של התוכנית סודות מתוקים. המטרה בעונה הייתה לקחת את עולם הדיגיטל הצעיר, המודרני והקליל ולהנגיש אותו לטלוויזיה.
העונה שודרה ברשת 13 בימי שישי בערב.