מתקשה להחליט על מה לדבר? איך לחדש ולא להיות כמו כולם?
יש לך סחרחורת מרוב רעיונות ואז לא יוצא מזה כ-ל-ו-ם?
בפגישה ממוקדת לכתיבה שיווקית, נצא עם סדר בראש
ותוכנית פעולה פשוטה ליישום, נבין ביחד איך הדרך הנכונה שלכם ליצור
תוכן ונלמד את ארגז הכלים ליצירת סרטונים מדוייקים בכוחות עצמכם!
אבל הידע שיש לך ייחודי רק לך.
בכל פעם שגללת בפיד האינסופי ראית אנשי מקצוע או קולגות ושאלת את עצמך:
אבל עמוק בפנים, אמרת לעצמך:
זה לא אני. לא מתאים לי ליצור סרטון על: ״3 הטעויות הנפוצות ש…״ או על ״הדברים של ידעתם על…״ והפיד המעוצב הזה, שאולי כבר יצרתי – לא באמת מתאים לי – ״זה לא אני
עשית הכל לפי הספר, אבל לא הספר שלך
ברגע ששואלים את השאלות הנכונות ומדייקים את התשובות: מקבלים בנק רעיונות ותסריטים שלא דומים לאחרים.
והקטע שכשמפצחים את זה פעם אחת, צצים אינסוף רעיונות שקל ליצור מהם סרטונים ותכנים נוספים.
כשעושים את זה נכון, אנשים ישלחו לך הודעות כאלה: “וואו, איזה יופי את מדברת” “איזה סרטונים מדהימים יש לך” “את לא יודעת איך עזרת לי!” “איך אפשר לעבוד איתך?” (מבוסס על הודעות אמיתיות).
בשעתיים של פגישה – תצאו עם בנק ענק של רעיונות, ארגז כלים לכתוב תסריטים שימשכו את הקהל וכל זה מבלי לשרוף זמן יקר בלהחליט על מה לדבר.
נלמד איך לארוז את הידע לסרטון, במה כדאי להתמקד ובמה לא לצד טכניקות שיעזרו לך להגיש את התוכן בצורה מעניינת ומסקרנת.
רוב בעלי העסקים שיצרו קפיצות משמעותיות בשיווק העסק שלהם, יצרו תוכן מקורי ולא השתמשו בבנק רעיונות גנרי.
הם ביטאו והוציאו החוצה לעולם את מי שהם – כך הם הצליחו לגעת ביותר אנשים
נלמד טכניקות איך לבחור על מה לדבר ונדע איך לזקק רעיון לסרטון קצר, קליל ומניע לפעולה.
נפצח קריאייטיב ופורמט לסרטונים שלך, ואשתף אותך בתבנית שלי לכתיבת תסריטים שמגדילה מעורבות וחשיפה.
בנוסף, אחשוף בפניך טכניקות ליצירת וידאו מבלי לבזבז את הזמן, כדי לייצר תוכן מהר ובצורה חזרתית.
מאמנת כושר
״השינוי הכי גדול זה שהצלחתי להביא הרבה יותר את עצמי
וואו! וואו! וואו! זה מה שהייתי צריכה, שמישהו יבוא ויעשה לי סדר בדבר הזה שהוא הגרעין של העסק . הוא איך אני מביאה את עצמי? לפני איך אני משווקת ואיך אני מפרסת.
אלא מי אני בכלל ואיך אני מביאה את עצמי. וזה עובד הכי טוב ומביא לקוחות.״
יזם ויוצר תוכן בתחום הקולינריה
״פתאום הרבה יותר עוקבים אחריך (בקרוב 50 אלף) אז זה גם פותח לך הרבה יותר אפשרויות עסקיות.
יש היום המון יוצרי וידאו. יש משהו במפגש איתך שהוא כל כך נעים והוא כל כך נגיש והוא כל כך אנושי שהוא גורם לי להאמין שאני יכולה לעשות את זה.״
אמנית ילדים, תלתלית וזוקו
״זה נתן לי עבודה, עבודה פרופר
קודם כל רציתי שיהיה לנו יותר הופעות גדולות, שאני אביא יותר קהל – יש. רציתי שיכירו אותנו בכל הארץ – יש. היום מתקשרות אלי אימהות מכל הארץ ואומרות לי תקשיבי הילד מכור לסרטונים שלך״
התבלינים של איילת
״אתה עזרת לי לפצח את ה-DNA של השיווק בוידאו- שהוא יהיה יותר מאשר רק סיסמה
יש היום המון יוצרי וידאו. יש משהו במפגש איתך שהוא כל כך נעים והוא כל כך נגיש והוא כל כך אנושי שהוא גורם לי להאמין שאני יכולה לעשות את זה״
כל שעלייך לעשות הוא למלא את הטופס וללחוץ על הכפתור לשיחת התאמה קצרה
המשימה שלי: שכל בעל עסק יצליח ליצור תוכן בוידיאו בכוחות עצמו.
למה? כי יש לך כישרון והתפקיד שלך להשפיע איתו על כמה שיותר אנשים.
וידאו הפך לכלי כל כך אפקטיבי שדרכו אפשר להעביר ידע, לתת כלים ולעזור לאנשים.
לכן , חשוב לי להישאר זמין ונגיש למשך 3 חודשים בהם
אענה לכם על כל שאלה קטנה כגדולה ואעזור לכם ליצור רעיונות,
לכתוב תסריטים ולבצע אותם.
כל שעלייך לעשות הוא למלא את הטופס וללחוץ על הכפתור לשיחת התאמה קצרה
אני יוצר תוכן בוידאו וחי 24/6 את עולם השיווק והסושיאל.
אני כאן כדי לעזור לעסקים להוציא את מי שהם החוצה ולבטא את הייחודיות שלהם.
וידאו, תוכן ושיווק הם ה-כלי שדרכו אפשר לגעת בכמה שיותר אנשים.
יצרתי אלפי סרטונים: החל מעסקים קטנים ועד למותגים ותאגידים ענקיים כמו שטראוס, בית חולים שיבא, עיריית באר שבע, חברות הייטק, רשת 13 (והרשימה עוד ארוכה 😊).
צברתי המון ידע וניסיון, עשיתי טלוויזיה (למשל סודות מתוקים של קרין גורן), סרטוני יוטיוב, סרטונים ויראליים (וגם לא ויראליים) ועבדתי עם מגוון רחב של עסקים.
לאורך הדרך שמתי שלא משנה עם מי עבדתי – מנכ”לים של חברות גדולות, יוצרי תוכן או בעלי עסקים עם כריזמה ויכולות מדהימות… בום! כשהמצלמה נדלקת, עומד מולי אדם אחר.
תבינו… אני מדבר על אנשים עם ניסיון בעולם הטלוויזיה, יזמים מצליחים, פוליטיקאים, יוצרי תוכן עם מאות אלפי צפיות- מי לא?!
פתאום מתגלים חוסר ביטחון, אי נוחות, תנועות לא רצוניות, בלאק אאוט ובמקרים מסוימים – רגלים קרות שעוצרות אנשים מליצור סרטונים ולפרסם אותם.
איך זה יכול להיות?
איך יש פער כזה עצום בין היכולת לעמוד מול קהל גדול על במות, פגישות או עבודה אחד על אחד- לבין עמידה מול מצלמה, לצלם ולערוך סרטון ושלא נדבר על לפרסם אותו?
השאלות האלו לקחו אותי למסע שבו חקרתי ופיתחתי שיטות עבודה שעוזרות לאותם בעלי עסקים לעשות את זה – לעמוד מול המצלמה בביטחון, לדעת על מה לדבר ולעניין את הקהל, לצלם ולערוך ולהפיץ סרטונים שלא תפסיקו לקבל עליהם הודעות מאנשים שהצלחתם לגעת בהם בזכות הסרטון.
הדהים אותי לראות איך באמצעות אותם כלים ושיטות מעולם הקולנוע, יצירת תוכן ושיווק, אותם בעלי עסקים התחילו להרגיש בנוח מול המצלמה ופשוט קיבלו רעב להמשיך ליצור סרטונים. הם התחילו להרגיש שהם מצליחים להעביר את מי שהם דרך הוידיאו, ושזה לא דורש מהם הרבה משאבים.
המסע, המחקר והניסיון שצברתי בעבודה עם מגוון רחב של אנשים ועסקים ב-13 שנים האחרונות הובילו אותי לעבוד עם בעלי עסקים ולעזור להם להוציא את עצמם לאור דרך תוכן ושיווק כשהלב הוא וידאו.
החזון שלי הוא לעזור לעסקים לגעת בכמה שיותר אנשים, להפיץ את הכישרון שלהם הלאה ולשנות את החיים של הלקוחות שלהם בזכות מי שהם.
הובלתי את האסטרטגיה, התוכן והבימוי של 20 קורסים דיגיטלים עם השפים המובילים בישראל לאתר וערוץ הטלוויזיה פודי.
בפרויקט יצירתי אסטרטגיה וקרייאטיב ל-20 קורסים מגוונים מתוך מחקר שוק לצד הפקת חומרי פרסום וסושיאל.
בבחירות סבב א׳ בשנת 2019 התמודדה תנועת זהות. במהלך הקמפיין הובלתי את מערך הוידאו והקריאייטיב. במהלך תקופה של חודש וחצי הופקו מעל 35 סרטונים שזכו לחשיפה ואזכורים רבים בתקשורת וברשת.
עריכת תוכן ובימוי העונה של התוכנית סודות מתוקים. המטרה בעונה הייתה לקחת את עולם הדיגיטל הצעיר, המודרני והקליל ולהנגיש אותו לטלוויזיה.
העונה שודרה ברשת 13 בימי שישי בערב.