REC

איך לוח שנה עם חגים ומועדים יכול לגרום לנו להתבלט על פני המתחרים [תמיר זוהר]

איך לוח שנה עם חגים ומועדים יכול לגורם לנו להתבלט על פני המתחרים

איך להיראות אחרת ולבלוט מעל כל המתחרים שיש בשוק?
מה זה קרייאטיב ואסטרגיה ואיפה זה פוגש עסקים שהם לא מותגי ענק / תאגידים?

הזמנתי הפרק את חברי היקר תמיר זוהר, מנכ״ל משותף בסוכנות הקרייאיטיב והאסטרטגיה – סולט&פפר.

בפרק דיברנו על איך כל אחד מאיתנו יכול למוצא את הבידול שלו (מה הוא שונה מאחרים) ואיך לנצל את זה בתכנים ובשיווק שלו.

תמיר הסביר מה זאת הצעת ערך ולמה חשוב שתהיה לנו אחת כזאת.
התשובה: כדי להסביר לאנשים למה לבחור אותנו ולא את המתחרים.

היה לי חשוב לסחוט מתמיר פרקטיקה: איך כל אחד מאיתנו יכול למוצא את הבידול שלו ולהביא אותו לידי ביטוי בתכנים שלנו ובקרייאטיב.

ספוילר תמיר עשה את זה דרך יומן של חגים ומועדים.

איך? התשובה בפרק.

הגיע הזמן לשלוף מחברות ולהתחיל לסכם.

בעיניי הפרק הזה שווה לייעוץ שיווקי וקראייטיבי ברמות הגבוהות ביותר ❤️

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

אולי יעניין אותך גם...

381

קומפוזיציה בצילום ואיך לנצל אותה לטובתנו בעידן הסושיאל מדיה

904

איך לבנות אסטרטגיה מנצחת לסושיאל

1224

איך עורכים סרטון בטיקטוק מדריך מעודכן 2024

703

איך לערוך תמונה? מדריך מקיף לעריכת תמונות

971

מה זה סטוריטלינג? ואיך לספר סיפור שיניע את הקהל

1777

בניית רשימת תפוצה ומה אפשר לדוור שם

202

רשימת תפוצה בוואטסאפ: מדריך מקיף

967

איך לפתח מוצרי הדרכה וקורסים דיגיטליים בעסק