REC

איך לוח שנה עם חגים ומועדים יכול לגרום לנו להתבלט על פני המתחרים [תמיר זוהר]

איך לוח שנה עם חגים ומועדים יכול לגורם לנו להתבלט על פני המתחרים

איך להיראות אחרת ולבלוט מעל כל המתחרים שיש בשוק?
מה זה קרייאטיב ואסטרגיה ואיפה זה פוגש עסקים שהם לא מותגי ענק / תאגידים?

הזמנתי הפרק את חברי היקר תמיר זוהר, מנכ״ל משותף בסוכנות הקרייאיטיב והאסטרטגיה – סולט&פפר.

בפרק דיברנו על איך כל אחד מאיתנו יכול למוצא את הבידול שלו (מה הוא שונה מאחרים) ואיך לנצל את זה בתכנים ובשיווק שלו.

תמיר הסביר מה זאת הצעת ערך ולמה חשוב שתהיה לנו אחת כזאת.
התשובה: כדי להסביר לאנשים למה לבחור אותנו ולא את המתחרים.

היה לי חשוב לסחוט מתמיר פרקטיקה: איך כל אחד מאיתנו יכול למוצא את הבידול שלו ולהביא אותו לידי ביטוי בתכנים שלנו ובקרייאטיב.

ספוילר תמיר עשה את זה דרך יומן של חגים ומועדים.

איך? התשובה בפרק.

הגיע הזמן לשלוף מחברות ולהתחיל לסכם.

בעיניי הפרק הזה שווה לייעוץ שיווקי וקראייטיבי ברמות הגבוהות ביותר ❤️

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

20

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

24

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

235

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

16

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

24

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב

15

ניוזלטר - איך לבנות ניוזלטר שאנשים פותחים, קוראים ופועלים!

29

לייב באינסטגרם איך ליצור שידור חי שמביא מעורבות ועניין

653

איך לעצב סטורי באינסטגרם (ומה לפרסם שם)