אחת מהחוויות הכי מספקות שיש ומביאות תחושה של “בא לי עוד!!!!” זה הצפיות, תגובות ולייקים – מודה 😂 אבל בתכלס כבעלי עסקים, חוץ מלחזק את האגו הרבה פעמים – זה דיי מיותר.
ב-13 שנים האחרונות יצא לי ליצור סרטונים ויראליים ולא ויראליים, צפו בסרטונים שלי מאות מילוני צפיות. לרוב- מעבר לצפייה ולייק לא קרה כלום. כאילו הסרטון היה מגניב, כיפי לצפייה נוגע בקהל אבל להביא לקוחות, לגרום להם לעקוב אחרי – נדיר עם זה קרה.
אז למה צריך לשאוף? קודם כל ברור שליצור סרטונים שזוכים לתפוצה לרחבה כדי להגיע לקהלים חדשים וגדולים יותר. אבל המטרה הראשונה שלנו צריכה לביות לגעת בקישקע של הקהל- ברצונות, כאבים ותשוקות העמוקים שלו.
וכשעושים את זה לא תמיד הצד השני ירצה “להיחשף” לעשות לייק ולעקוב אחרי – כי אחרת הוא ייחשף.
ברשותכם דוגמה: כשאני ואשתי תכננו להיכנס להריון היא התחילה לצרוך תכנים בנושא מדולות, יועצות וכו’. בדרך היא נתקלה בתכנים מעולים ונשות מקצוע מדהימות. אבל… היא פחדה לעשות לייק, לעקוב אחריהן. למה? כדי שלא יגלו שהיא בהריון.
כשכבר היינו בחודש שלישי וסיפרנו לכולם, לא הייתה לה בעיה לעשות לייקים ולעקוב.
אז כשאתם ניגשים ליצור סרטון תנסו לחפש את הנושאים שנוגעים בקישקע, שעושים משהו בפנים – אלו יביאו אליכם לקוחות.
נ.ב אני אוהב לנסות ליצור 20% תוכן ויראלי, שיגע בהמונים ויהיה כיפי וקליל ו-80% ליצור תוכן שמביא אשכרה לקוחות לעסק שלי (רמז: הם לא הסרטונים הכי ויראליים שלי)