REC

איך לפתח מוצרי הדרכה וקורסים דיגיטליים בעסק [רינה נעים]

הרבה מאוד מאיתנו בבעלי העסקים (כולל אותי) רוצים / צריכים קורס דיגיטלי.  זה רלוונטי מתמיד. קורס דיגיטלי נכלל בתוך תחום שלם שנקרא : פיתוח מוצרי הדרכה.

אז למה המילים הדרכה וחינוך נשמעות לנו ״סאחיות״ ומשעממות?
איך אנחנו כבעלי עסקים יכולים לקחת את הידע וליישם את זה ומה המבנה המושלם לקורס דיגיטלי.

זה אחד מהפרקים היותר פרקטיים ויש בו הוראות הפעלה איך לעשות את זה.

מה מחכה לך בפנים:

  • איך מעבירים את הלקוח שינוי במוצרי הידע שלנו
  • למה חשוב להגדיר מטרות עיקריות ואיך לא מתפזרים
  • מודל העברת המסר
  • המבנה המושלם לכל מוצר הדרכה בכל גודל וכל פלטפורמה ואיך להכניס אותנו בפנים
  • איך לזקק את האג׳נדה שלנו למוצר ההדרכה ולגרום לאנשים להישאר איתנו לאורכו

הפעם הצטרפה אלי רינה נעים, שהיא המומחית בחיים שלי לכל מה שקשור לפיתוח מוצרי הדרכה. רינה היא אשת חינוך ומנהלת מרכז הצעירים ״רוביז 1929״ של עיריית נתניה- מתחם אמנויות, הופעות וקהילה יוצרת בנתניה.

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

10

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

17

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

229

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

14

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

17

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב

15

ניוזלטר - איך לבנות ניוזלטר שאנשים פותחים, קוראים ופועלים!

22

לייב באינסטגרם איך ליצור שידור חי שמביא מעורבות ועניין

648

איך לעצב סטורי באינסטגרם (ומה לפרסם שם)