איך בונים קהילה של 20 אלף אנשים סביב תבלינים ואיך אנחנו יכולים למכור באונליין פפריקה כשבכל סופר ומכולת מוכרים לנו אחת כזאת ובזול?
אנחנו חיים בתקופה שיש כל כך הרבה מתחרים סביבנו שעושים ״את אותו הדבר״ שאנחנו עושים.
אבל איך בכל זאת יוצרים בידול, איך אנחנו יכולים לא לשחק במשחק ״התחרותי״ הזה ולגרום לאנשים להבין ולדעת שהמוצר / השירות שלנו זה משהו אחר.
כשאיילת סיפרה לי שהמתחרה העיקרי שלה זה וולט.
כן, למרות שהיא מוכרת תבלינים ו-וולט זה שירות משלוחים ממסעדות…
הבנתי שיש כאן משהו אחר – ואני חייב ללמוד עוד מאיילת ולהגיש לכם את זה כאן בפודקאסט.
בפרק דיברנו על איך נותנים ערך, על התמודד עם וידיאו ושיווק בכלל… מהם העקרונות שמובילים את איילת בניהול העסק.
בקיצור חגיגה אחת שלמה ומתובלת לכל בעל עסק שרוצה להקים סביבו קהילה שהיא מנוע צמיחה אדיר