REC

איך לשים את עצמנו בפרונט ולהתגבר על המחסומים ורקעי הרקע

אנחנו חיים בתקופה שבה כל עסק “חייב” ליצור תוכן, לפעמים הגבול נחצה בין יוצר תוכן לבין עסק. אנחנו נכנסים לאינסטגרם ושומעים “מנטורים” מתחום השיווק שמטיפים: כמה אנחנו לא בסדר, שחייב ליצור, וידאו הוא ה-פלטפורמה….

אבל עמוק בפנים לא נוח לנו עם זה – אנחנו קופאים. יש בנו את הרצון לצאת לאור, להשפיע לתת מהמתנה שקיבלנו לאנשים – לשנות להם את החיים.

אבל כשרצה לנו המחשבה לעמוד מול המצלמה, להקליט פודקאסט או לכתוב פוסט – השדים צפים לנו: “את מי אני מעניין?”, תסמונת המתחזה, “אמרו את זה לפני” והרשימה עוד ארוכה…

כשמוצאים את ה-למה שנכון לנו בשביל ליצור תוכן ולשים את עצמנו בפרונט לשיווק העסק שלנו – הסיפור נראה אחרת.

בפרק אני משתף על הדרך שעברתי ממאחורי המצלמה אל מולה.

תקבלו ממני את הכלים שהשתמשתי (ומשתמש) כדי להרגיש מולה בנוח ולצאת לאור.

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

26

שיווק באמצעות תוכן למשוך, להגיע ולהניע משתמשים באמצעות תוכן

37

אסטרטגיה שיווקית לתכנן ולבצע אסטרטגיה שיווקית

57

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

46

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

90

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

258

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

89

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

130

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב