תוכנית מרימים ביחד לעסק

מפריד

יוצרים תנועה של עשייה: תוכנית של מערך הדרכות על שיווק ותוכן מקיף ופרקטי שיעזור לך לבנות ולחזק את תשתית השיווק של העסק שלך עכשיו וליום שאחרי המשבר, ולא פחות חשוב נקבל אנרגיה, זמן לנקות את הראש ותחושת עשייה חיובית- גם אם זה ל-5 דקות!

הימים לא ברורים, כבעלי ובעלות עסקים אנחנו חווים חוסר וודאות בתקופה הזאת

מפריד

שאלתי את עצמי מה אני יכול לתת לך כדי לעזור לך לצאת טוב יותר מהימים האלה:

התשובה שלי ביטחון, זמן איכות לעצמך והתאווררות. ביום שאחרי המשבר, כשהמשק יחזור לפעולה אני רוצה לעזור לך ולעסק שלך להתרומם.

וכמובן לשדרג אותך מקצועית ולהעניק לך ידע וכלים בעלומות השיווק, פרסום ויצירת תוכן

מה מחכה לך בפנים

ההדרכות יעלו בהדרגה למערכת הלמידה שפתחתי עבורך ולצד כל הדרכה יהיה לך ספר PDF מקיף כדי שיהיה קל להטמיע את הידע האופן מידי.

רשימת תפוצה היא הכלי הבסיסי ביותר שכל בעל ובעלת עסק צריכים, בין אם אנחנו פועלים בדיגיטל או לא.

במדריך הקרוב נלמד על הכוח של רשימת תפוצה, איך יוצרים רשימה אחת גדולה, כזאת שיכולה להניב לנו הכנסות לעסק ואיך מתחילים מאפס.

בהדרכה שערכתי עם נופר שר (יזמניק) דיברנו על הנושאים הבאים: 

  • האם בכלל מתאים לשווק עכשיו? האם זה לא מנותק? איך מתחילים לעבוד כשהמצב כל כך רגיש?
  • ליצור תוכן? לא ליצור תוכן? איזה תוכן ליצור? למי זה מתאים ולמי לא? מה עושים אם לא מתאים ליצור תוכן?
  • איזה פעולות אנחנו יכולים לעשות בעסק כדי לוודא שאחרי המלחמה נהיה במקום טוב יותר?

ההדרכה כוללת בתוכה צעדים וכלים פרקטים לביצוע מידי

איך להתחבר לנרטיב של המלחמה? על מה כן אפשר לדבר? טכניקה למצוא חיבור שלנו ברמת התוכן ולתת ערך בזמן מלחמה. 

ההדרכה הועברה במסגרת המיזם של שירן אמיגא ״מתגייסים למען עסקים קטנים״.

  • למה בכלל לעשות פרסום ממומן
  • מנהל המודעות של מטה
  • הנשק הלא סודי: בניית קהלים
  • הכוח של קרייאטיב
  • מבנה קמפיין וההיררכיה שבתוכו
  • איך נראה קמפיין להגדלת רשימת תפוצה

ההדרכות מלאות בפרקטיקה שתוביל אותך לעשייה.

נעבור צעד, צעד: אני לא רוצה לתת לך מקום להתפזר ומעבר לצד הטכני אני הולך לתת את כל דרכי הפעולה האפשריות על כל כלי או כישור.

נרשמים כאן

מפריד

ממלאים את הפרטים ונרשמים מטה עם ההרשמה יפתח לך משתמש באתר ומיד המערכת תעביר אותך לעמוד תודה ובו יש כפתור למעבר ישיר לתכנים. 

במקביל ישלח אלייך מייל עם פרטי הגישה לאתר שאליו יהיה ניתן להתחבר.

שם מלא*
נייד*
אימייל*
בחר סיסמה*

כאיש אחד בלב אחד הגיע הזמן שנשמור על האחדות שנוצרה בעם ונדע ימים שקטים וטובים יותר 🇮🇱

היוש, כאן יובל
מעל לעשור שאני עוסק באהבה שלי.

אני יוצר תוכן בוידאו וחי 24/6 את עולם השיווק והסושיאל.

אני כאן כדי לעזור לעסקים להוציא את מי שהם החוצה ולבטא את הייחודיות שלהם.
וידאו, תוכן ושיווק הם ה-כלי שדרכו אפשר לגעת בכמה שיותר אנשים.

יצרתי אלפי סרטונים: החל מעסקים קטנים ועד למותגים ותאגידים ענקיים כמו שטראוס, בית חולים שיבא, עיריית באר שבע, חברות הייטק, רשת 13 (והרשימה עוד ארוכה 😊). 
צברתי המון ידע וניסיון, עשיתי טלוויזיה (למשל סודות מתוקים של קרין גורן), סרטוני יוטיוב, סרטונים ויראליים (וגם לא ויראליים) ועבדתי עם מגוון רחב של עסקים.

לאורך הדרך שמתי שלא משנה עם מי עבדתי – מנכ”לים של חברות גדולות, יוצרי תוכן או בעלי עסקים עם כריזמה ויכולות מדהימות… בום! כשהמצלמה נדלקת, עומד מולי אדם אחר.

תבינו… אני מדבר על אנשים עם ניסיון בעולם הטלוויזיה, יזמים מצליחים, פוליטיקאים, יוצרי תוכן עם מאות אלפי צפיות- מי לא?!

פתאום מתגלים חוסר ביטחון, אי נוחות, תנועות לא רצוניות, בלאק אאוט ובמקרים מסוימים – רגלים קרות שעוצרות אנשים מליצור סרטונים ולפרסם אותם.

איך זה יכול להיות? 

איך יש פער כזה עצום בין היכולת לעמוד מול קהל גדול על במות, פגישות או עבודה אחד על אחד- לבין עמידה מול מצלמה, לצלם ולערוך סרטון ושלא נדבר על לפרסם אותו?

השאלות האלו לקחו אותי למסע שבו חקרתי ופיתחתי שיטות עבודה שעוזרות לאותם בעלי עסקים לעשות את זה – לעמוד מול המצלמה בביטחון, לדעת על מה לדבר ולעניין את הקהל, לצלם ולערוך ולהפיץ סרטונים שלא תפסיקו לקבל עליהם הודעות מאנשים שהצלחתם לגעת בהם בזכות הסרטון.

הדהים אותי לראות איך באמצעות אותם כלים ושיטות מעולם הקולנוע, יצירת תוכן ושיווק, אותם בעלי עסקים התחילו להרגיש בנוח מול המצלמה ופשוט קיבלו רעב להמשיך ליצור סרטונים. הם התחילו להרגיש שהם מצליחים להעביר את מי שהם דרך הוידיאו, ושזה לא דורש מהם הרבה משאבים. 

המסע, המחקר והניסיון שצברתי בעבודה עם מגוון רחב של אנשים ועסקים ב-13 שנים האחרונות הובילו אותי לעבוד עם בעלי עסקים ולעזור להם להוציא את עצמם לאור דרך תוכן ושיווק כשהלב הוא וידאו.

החזון שלי הוא לעזור לעסקים לגעת בכמה שיותר אנשים, להפיץ את הכישרון שלהם הלאה ולשנות את החיים של הלקוחות שלהם בזכות מי שהם.

המשך קריאה