הימים לא ברורים, כבעלי ובעלות עסקים אנחנו חווים חוסר וודאות בתקופה הזאת
שאלתי את עצמי מה אני יכול לתת לך כדי לעזור לך לצאת טוב יותר מהימים האלה:
התשובה שלי ביטחון, זמן איכות לעצמך והתאווררות. ביום שאחרי המשבר, כשהמשק יחזור לפעולה אני רוצה לעזור לך ולעסק שלך להתרומם.
וכמובן לשדרג אותך מקצועית ולהעניק לך ידע וכלים בעלומות השיווק, פרסום ויצירת תוכן
מה מחכה לך בפנים
ההדרכות יעלו בהדרגה למערכת הלמידה שפתחתי עבורך ולצד כל הדרכה יהיה לך ספר PDF מקיף כדי שיהיה קל להטמיע את הידע האופן מידי.
רשימת תפוצה היא הכלי הבסיסי ביותר שכל בעל ובעלת עסק צריכים, בין אם אנחנו פועלים בדיגיטל או לא.
במדריך הקרוב נלמד על הכוח של רשימת תפוצה, איך יוצרים רשימה אחת גדולה, כזאת שיכולה להניב לנו הכנסות לעסק ואיך מתחילים מאפס.
בהדרכה שערכתי עם נופר שר (יזמניק) דיברנו על הנושאים הבאים:
- האם בכלל מתאים לשווק עכשיו? האם זה לא מנותק? איך מתחילים לעבוד כשהמצב כל כך רגיש?
- ליצור תוכן? לא ליצור תוכן? איזה תוכן ליצור? למי זה מתאים ולמי לא? מה עושים אם לא מתאים ליצור תוכן?
- איזה פעולות אנחנו יכולים לעשות בעסק כדי לוודא שאחרי המלחמה נהיה במקום טוב יותר?
ההדרכה כוללת בתוכה צעדים וכלים פרקטים לביצוע מידי
איך להתחבר לנרטיב של המלחמה? על מה כן אפשר לדבר? טכניקה למצוא חיבור שלנו ברמת התוכן ולתת ערך בזמן מלחמה.
ההדרכה הועברה במסגרת המיזם של שירן אמיגא ״מתגייסים למען עסקים קטנים״.
- למה בכלל לעשות פרסום ממומן
- מנהל המודעות של מטה
- הנשק הלא סודי: בניית קהלים
- הכוח של קרייאטיב
- מבנה קמפיין וההיררכיה שבתוכו
- איך נראה קמפיין להגדלת רשימת תפוצה
ההדרכות מלאות בפרקטיקה שתוביל אותך לעשייה.
נעבור צעד, צעד: אני לא רוצה לתת לך מקום להתפזר ומעבר לצד הטכני אני הולך לתת את כל דרכי הפעולה האפשריות על כל כלי או כישור.
נרשמים כאן
ממלאים את הפרטים ונרשמים מטה עם ההרשמה יפתח לך משתמש באתר ומיד המערכת תעביר אותך לעמוד תודה ובו יש כפתור למעבר ישיר לתכנים.
במקביל ישלח אלייך מייל עם פרטי הגישה לאתר שאליו יהיה ניתן להתחבר.
כאיש אחד בלב אחד הגיע הזמן שנשמור על האחדות שנוצרה בעם ונדע ימים שקטים וטובים יותר 🇮🇱
היוש, כאן יובל
מעל לעשור שאני עוסק באהבה שלי.
אני עוזר לבעלי עסקים לצאת מעניינים ומרתקים בוידאו וברשת, כמו שהם בחיים (ואפילו קצת יותר)
יצרתי אלפי סרטונים: החל מעסקים קטנים ועד למותגים ותאגידים ענקיים כמו שטראוס, בית חולים שיבא, עיריית באר שבע, חברות הייטק, רשת 13 (והרשימה עוד ארוכה 😊).
צברתי המון ידע וניסיון, עשיתי טלוויזיה (למשל סודות מתוקים של קרין גורן), סרטוני יוטיוב, סרטונים ויראליים (וגם לא ויראליים) ועבדתי עם מגוון רחב של עסקים.
לאורך הדרך שמתי לב שלא משנה עם מי עבדתי – מנכ”לים של חברות גדולות, יוצרי תוכן או בעלי עסקים עם כריזמה ויכולות מדהימות… בום! כשהמצלמה נדלקת, עומד מולי אדם אחר.
מכירים את התחושה הזו?
אומרים לכם (ואתם גם יודעים) שבחיים שלכם, אתם מעניינים, יצירתיים, ייחודיים, בעלי בטחון עצמי.
אתם רגילים שאנשים מקשיבים לכם בסקרנות ובהתלהבות, אבל אז אתם מצלמים סרטונים…וכל זה לא בא לידי ביטוי.
אז תנו לי להרגיע אתכם: אתם מעניינים!
גם בלי להכיר אתכם, ברור לי שאתם מעניינים.
רק בסרטונים שלכם זה עדיין לא עובר.
ויש מה לעשות.
כל אחד ואחת יכולים להיות מעניינים, נוכחים וכריזמטים בוידיאו!
איך? לעבוד דרך 4 ערוצים:
- נוכחות ועמיה מול מצלמה
- יצירת תוכן מרתק
- שיפור האיכות הטכנית של הסרטונים
- לפעול עם כל זה ברשת
השליחות שלי לעזור לך ליצור נוכחות מעניין ומרתקת כדי שתפיץ את המתנה שלך לעולם.
שלך,
יובל מרום