REC

אין לכם יותר ממצלמה אחת

אי שם בגיל 16 כשלמדתי צילום ראיתי סוגים שונים של עדשות. כמובן שהעדשות שמשכו את תשומת הלב שלי
הן היו העדשות הכי גדולות (כנראה שחשבתי אז שהגודל, כן קובע)

12 שנה קדימה, המצלמות של הטלפון שלנו התפתחו. לכל מכשיר יש כבר מינימום 3 עדשות, כשכל אחת מהן
יש תפקיד אחר.

עדשה רחבה- יוצרת פרספקטיבה של עין דג ובעיקר מתאימה לצילום נופים ומרחבים.

עדשה ״רגילה״- מדמה את הפרספקטיבה של העין האנושית. כמו זווית הראייה שלנו.

עדשה צרה- אני קורא לה ״זום רחוק״. מה הכוונה? לצלם אובייקט שרחוק מאיתנו מבלי שנתקדם אליו.

לכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות, התפקיד שלנו כבעלי עסקים לדעת עם איזו עדשה לצלם את התוכן שלנו. אין תשובה אחת נכונה, בעיקר להפעיל את החוש הקריאטייבי שלנו.

ב-10.8 יש לי סדנה חד פעמית שבה שתלמד אתכם איך להתחיל ליצור וידאו [עכשיו].

בלי חארטות, רק מידע מקצועי והכרחי כדי להתחיל ליצור סרטונים
שכשאנשים יצפו בהם, הם ישאלו אתכם ״מי צילם וערך לכם?!״

הלינק בביו, אני מחכה לכם שם 🙂

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

7

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

24

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

27

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

239

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

21

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

28

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב

20

ניוזלטר - איך לבנות ניוזלטר שאנשים פותחים, קוראים ופועלים!

35

לייב באינסטגרם איך ליצור שידור חי שמביא מעורבות ועניין