מחולל וואטסאפ

כלי חינמי ליצירת קישורים מותאמים אישית

מפריד

הכנתי עבורך כלי חינמי שיעזור לך ליצור במהירות ובקלות קישור לוואטסאפ מותאם אישית עם הודעה מוגדרת מראש 😊

איך ליצור קישור לוואטסאפ במחולל שלי

צור לי קישור יובל 👇🏻

רגע… מה זה מחולל וואטסאפ ומה עושים איתו?

מפריד

מחולל וואטסאפ הוא כלי שיצרתי ללקוחות שלי וגם לך, שמאפשר ליצור קישורים מותאמים אישית לוואטסאפ, הכוללים הודעה מוגדרת מראש. דרך קישורים האלו, הלקוחות יכולים לשלוח הודעות לוואטסאפ שלך מבלי להוסיף את מספר הטלפון לרשימת אנשי הקשר שלהם.

עוזר ליצור קשר ישיר עם לקוחות

מאפשר שיתוף קישורים בסושיאל

עוזר לקמפיינים שיווקיים

למה זה חשוב לנו כבלי עסקים?

כבעלי עסקים שפועלים דיגיטל נרצה להפוך את החיים לכמה שיותר קלים עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלנו שרוצים ליצור איתו קשר. אחת הדרכים לעשות את זה היא דרך קישור מותאם אישית לווטטסאפ עם הודעה מוגדרת מראש.

למשל אם אני רופא אסתטי שעושה הזרקות ואני רוצה להניע את הקהל שלי לתאם איתי שיחת ייעוץ ללא עלות ויש לי 2 אופציות.

  1. שיחת ייעוץ בקליניקה
  2. שיחת ייעוץ בזום

דרך קישור מותאם אישית לכל אחת מהאופציות יהיה לנו קל לזהות לאיזה פגישת ייעוץ הלקוח התכוון וכמובן שללקוח קל לפנות אלינו והוא לא צריך להתאמץ לכתוב הודעה כדי ליצור איתנו קשר.

שימושים נפוצים למחולל וואטסאפ

  • קשר ישיר עם לקוחות: מאפשר ללקוחות לפנות ישירות לעסק שלך דרך לינקים ישירים.
  • שיתוף קישורים במדיה החברתית: פרסום קישור מותאם עם הודעה מוגדרת מראש באינסטגרם, בדפים כמו linktree או באתר האינטרנט שלנו.
  • קמפיינים שיווקיים: שימוש בקישורים מותאמים לצורך קמפיינים פרסומיים ברשתות השונות

שאלות נפוצות

מפריד

כן, הקישור מאפשר לשלוח הודעה מבלי לשמור את איש הקשר באנשי הקשר של המכשיר.

כן, השירות חינמי לחלוטין – נוצר במיוחד עבורך.

כן, הקישור פועל גם במובייל וגם בדסקטופ, כל עוד יש וואטסאפ פתוח במחשב.

הקמת בית ספר דיגיטלי לפודי

מפריד

הובלתי את האסטרטגיה, התוכן והבימוי של 20 קורסים דיגיטלים עם השפים המובילים בישראל לאתר וערוץ הטלוויזיה פודי.

בפרויקט יצירתי אסטרטגיה וקרייאטיב ל-20 קורסים מגוונים מתוך מחקר שוק לצד הפקת חומרי פרסום וסושיאל.

אסטרטגיה וקריאייטיב בוידיאו לתנועת זהות

מפריד

 בבחירות סבב א׳ בשנת 2019 התמודדה תנועת זהות. במהלך הקמפיין הובלתי את מערך הוידאו והקריאייטיב. במהלך תקופה של חודש וחצי הופקו מעל 35 סרטונים שזכו לחשיפה ואזכורים רבים בתקשורת וברשת.

קרין גורן ׳סודות מתוקים׳

מפריד

עריכת תוכן ובימוי העונה של התוכנית סודות מתוקים. המטרה בעונה הייתה לקחת את עולם הדיגיטל הצעיר, המודרני והקליל ולהנגיש אותו לטלוויזיה.

העונה שודרה ברשת 13 בימי שישי בערב.