REC

אם אני לא נמצא בטיקטוק אני לא קיים… אז מה?!

מספרים לנו שטיקטוק היא העתיד, מספר הצפיות שם היסטרי ואם כבעלי עסקים שם אנחנו מפספסים הזדמנויות עסקיות מטורפות... האמנם?

אויי איך אני שונא את המשפטים האלו! דיייי 🤬

“חייב להיות שם” “כולם שם…” דיייי!

זהו נרגעתי 😁

אני בטוח ששמעת משפטים מקולגות, מתחרים וחברים: על כמה חשוב להיכנס לטיקטוק כדי לשווק את העסק – זה העתיד!

טיקטוק עבורי היא שם קוד. שם קוד לפלטפורמה שסביבה יש באזז מסוים (כרגע). עכשיו ברור שהבאזז נכון ומומלץ לפעול בטיקטוק או כל רשת חברתית אחרת שפורחת וזורחת.

אבל אני מרשה לעצמי כאן בסביבה נוחה להגיד: שממש לא חייב – אני בעד ליצור ולשווק מהלב.

מה הכוונה? אם אני לא מזדהה עם טיקטוק, אם המדיום הזה קשה לי ועושה לי רע להיות שם… החל מלצרוך את התוכן שבו ובטח שליצור אותו…

למה אני חייב להיות שם?!

דווקא במקומות שנוחים לנו ואנחנו אוהבים אותם נוכל לפרוח בהם הרבה יותר.

ולסיום אני רוצה לשאול אותך שאלה:

מה עדיף 100 אלף צפיות וטלפון שלא מצלצל מפניות? או 1,000 צפיות וסגירה של לקוח-שניים?

אני בוחר ב-1,000 צפיות. (עבורי, סגירה שווה הרבה יותר)

הגיע הזמן שנוריד את האגו, נפעל במפנים ולא מבחוץ.

שלך,
יובל

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

7

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

24

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

27

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

239

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

21

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

28

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב

20

ניוזלטר - איך לבנות ניוזלטר שאנשים פותחים, קוראים ופועלים!

35

לייב באינסטגרם איך ליצור שידור חי שמביא מעורבות ועניין