אויי איך אני שונא את המשפטים האלו! דיייי 🤬
“חייב להיות שם” “כולם שם…” דיייי!
זהו נרגעתי 😁
אני בטוח ששמעת משפטים מקולגות, מתחרים וחברים: על כמה חשוב להיכנס לטיקטוק כדי לשווק את העסק – זה העתיד!
טיקטוק עבורי היא שם קוד. שם קוד לפלטפורמה שסביבה יש באזז מסוים (כרגע). עכשיו ברור שהבאזז נכון ומומלץ לפעול בטיקטוק או כל רשת חברתית אחרת שפורחת וזורחת.
אבל אני מרשה לעצמי כאן בסביבה נוחה להגיד: שממש לא חייב – אני בעד ליצור ולשווק מהלב.
מה הכוונה? אם אני לא מזדהה עם טיקטוק, אם המדיום הזה קשה לי ועושה לי רע להיות שם… החל מלצרוך את התוכן שבו ובטח שליצור אותו…
למה אני חייב להיות שם?!
דווקא במקומות שנוחים לנו ואנחנו אוהבים אותם נוכל לפרוח בהם הרבה יותר.
ולסיום אני רוצה לשאול אותך שאלה:
מה עדיף 100 אלף צפיות וטלפון שלא מצלצל מפניות? או 1,000 צפיות וסגירה של לקוח-שניים?
אני בוחר ב-1,000 צפיות. (עבורי, סגירה שווה הרבה יותר)
הגיע הזמן שנוריד את האגו, נפעל במפנים ולא מבחוץ.
שלך,
יובל