כמה שזה מעייף להתמיד ביצירת תוכן ועוד יותר לחשוב על רעיונות יצירתיים 💬
כבעלי עסקים ובעיקר לעסקים נותני השירות, עבודת השיווק היא חלק מרכזי מהעשייה העסקית שלנו.
בתוך עבודת השיווק יצירת תוכן היא חלק דומיננטי: כתיבת פוסטים, מאמרים, מודעות, פודקאסטים וסרטונים (שלא נדע 😜)
בסרטון השבוע בחרתי לשתף בטיפ שעזר לי להתמיד ולהיות יותר יצרתי: לחשוב בפורמטים.
את הטיפ לא אגלה לכם כאן בפוסט הכתוב, אלא אוסיף קצת מעבר לתוכן שבסרטון.
להיות יצירתי זה שריר… כן, אני בטוח 💪 ככל שנתאמן, נחשף לתכנים מגוונים ונתעסק במחשבה על הרעיון לתוכן שנרצה ליצור: זה יבוא וישתפר מפעם לפעם!
🙊 נ.ב לפעמים לא צריך לחשוב יותר מידי, אלא פשוט ליצור!
ולגבי ההתמדה… אני רואה בפורמט/תבנית לתוכן כדוגמת פוסט, מאמר, פודקאסט, סרטון וכו’ כתבנית אבולוציונית.
כלומר, מתפתחת… היא תשתפר ותשנה מפעם לפעם בהתאם אלינו, לתגובות הקהל ולתוכן החדש שניצור אל תוך התבנית.
הניסיון הוכיח לי כל פעם מחדש: תוך 3 חודשים הפורמט הופך למגובש יותר, זורם יותר ומותאם לקהל (והם גם מחכים לו!)
על השאלה: למה ליצור תוכן לאורך זמן? אני אענה בסרטון נפרד… אבל עד אז… יצירת תוכן *לאורך זמן* הפכה להכרח לכל עסק.
כל הרשתות החברתיות מוצפת בים של בתוכן ועסקים שמשווקים את עצמם בלי סוף.
כוח ההתמדה הוא זה שיעזור לנו להתבלט לאורך זמן 🕒