REC

אנשים קודם. להפוך את התוכן לאישי

אם היו שואלים אותי פעם מה זה סרטון טוב, תוכן טוב – הייתי ישר הולך לפן המקצועי: מצולם – מושלם, ערוך – טיל ושכל מילה תיבחר בקפידה רבה!

היום, בדיוק ההפך. כלומר, סרטון שיווקי לסושיאל לעסקים – ממש לא צריך את זה – ההפך הוא הנכון.

חברת מטה הגתה ביטוי שנקרא: People First אנשים קודם. וזה מתחבר בדיוק לשינוי כיוון שאני עברתי. אנשים מחפשים לראות אנשים, נגישים, זמינים, בגובה העיניים.

דווקא סרטונים “פשוטים”, שנראים כאילו חברה שלי יצרה – יכולים לעשות עבודה טובה יותר מסרטון מקצועי שעלה אלפי שקלים ויותר.

המשימה שלנו: להציף בתודעה את התובנה הזאת ובכל תוכן שניצור נרצה לחשוב שאנחנו מדברים לחברים שלנו.

– כאנשי מקצוע, לא לדבר מעל הקהל שלנו – אלא בגובה שלו.

– כשניצור פוסטים, לא בהכרח נרצה פיד מהונדס ומדוגם כאילו אנחנו חברת נייקי העולמית

– וכשנרצה להתחיל עם יצירת סרטונים, שלא נעיז להשקיע אלפי שקלים על ציוד יקר ועריכות מטורפות – אלא נשקיע בתוכן שיתאים לקהל ונתאמץ להיות אנחנו – אותנטיים.

לא צריך לחפש את התוצר המושלם, צריך לחפש את הכוונה שנכונה לך. משם כל חומר שיווקי יצא חשמל!

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

8

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

24

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

27

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

239

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

21

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

28

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב

20

ניוזלטר - איך לבנות ניוזלטר שאנשים פותחים, קוראים ופועלים!

35

לייב באינסטגרם איך ליצור שידור חי שמביא מעורבות ועניין