אם היו שואלים אותי פעם מה זה סרטון טוב, תוכן טוב – הייתי ישר הולך לפן המקצועי: מצולם – מושלם, ערוך – טיל ושכל מילה תיבחר בקפידה רבה!
היום, בדיוק ההפך. כלומר, סרטון שיווקי לסושיאל לעסקים – ממש לא צריך את זה – ההפך הוא הנכון.
חברת מטה הגתה ביטוי שנקרא: People First אנשים קודם. וזה מתחבר בדיוק לשינוי כיוון שאני עברתי. אנשים מחפשים לראות אנשים, נגישים, זמינים, בגובה העיניים.
דווקא סרטונים “פשוטים”, שנראים כאילו חברה שלי יצרה – יכולים לעשות עבודה טובה יותר מסרטון מקצועי שעלה אלפי שקלים ויותר.
המשימה שלנו: להציף בתודעה את התובנה הזאת ובכל תוכן שניצור נרצה לחשוב שאנחנו מדברים לחברים שלנו.
– כאנשי מקצוע, לא לדבר מעל הקהל שלנו – אלא בגובה שלו.
– כשניצור פוסטים, לא בהכרח נרצה פיד מהונדס ומדוגם כאילו אנחנו חברת נייקי העולמית
– וכשנרצה להתחיל עם יצירת סרטונים, שלא נעיז להשקיע אלפי שקלים על ציוד יקר ועריכות מטורפות – אלא נשקיע בתוכן שיתאים לקהל ונתאמץ להיות אנחנו – אותנטיים.
לא צריך לחפש את התוצר המושלם, צריך לחפש את הכוונה שנכונה לך. משם כל חומר שיווקי יצא חשמל!