שירותי ייעוץ שיווקי מקצועיים ויצירתיים מבוססי וידאו

שיווק בוידאו מאפשר להעביר את המסרים השיווקיים במהירות, בעומק ובעוצמה גבוהה יותר מאמצעים אחרים.

נעים מאוד, אני יובל מרום ואני מעצים עסקים דרך שיווק בוידאו

אני מציע שירותי ייעוץ וליווי שיווקי לבעלי עסקים שמחפשים את השלב הבא בעסק שלהם. אני עובד בשיטה ששמה דגש על וידאו ויסודות עמוקים וחזקים בעולמות השיווק והתוכן. תהליך הייעוץ מעשי ופשוט, שמותאם לצרכים ולמידות של בעל העסק. כאן תוכלו לקרוא על צורת העבודה שלי.

וידאו הפך לאמצעי השיווק האפקטיבי ביותר שעומד בפני בעלי עסקים

העולם החדש מחייב אותנו לאמץ גישה חדשה, יצירתית ודינמית לשיווק הדיגיטלי של העסק. במציאות עסקית לא יציבה, שיווק מדויק יעזור לייצר וודאות בעסק. זו המטרה העיקרית במהלך פגישות הייעוץ ו/או הליווי לעסק שלכם.

בעשור האחרון אני מלווה ומייעץ לעסקים בנושאי שיווק ותוכן דרך וידאו. את דרכי התחלתי בדובר צה”ל ומשם צמחתי לעבודה עם עסקים קטנים ומותגים גדולים. לאורך המסע שלי ספגתי את הכלים המקצועיים שמהווים עד היום בסיס חזק. 

הניסיון, הידע הפרקטי והחשיבה היצירתית במגוון רחב של תחומים – מאפשרים לי לסייע ללקוחות בפיצוח אתגרים שיווקיים, להבין כיצד לספר את הסיפור שלהם וללמד אותם איך לפשט מסרים מורכבים כשבמרכז בשימוש בוידאו ותוכן ויזואלי.

אני עוזר לבעלי עסקים להעצים ולבטא את עצמם במציאות בה הם חייבים לבצע את עבודת השיווק ויצירת התוכן בכוחות עצמם.

שיטת עבודה פשוטה ויעילה

השיטה בה אני עובד כוללת ליווי, תמיכה וחשיבה משותפת סביב פעילות העסק, לצד משימות פרקטיות שבעל העסק חייב לבצע על מנת להצליח בתהליך המשותף ועבודת השיווק.

לצד הייעוץ השיווקי שכאן, אני מציע תוכנית ליווי אישית בה נפצח יחד את השיווק בוידאו מ-א’ ועד ת’. אתם מוזמנים לקרוא עוד על התהליך כאן:

הייעוץ והליווי השיווקי איתי מסייע לעסק בתחומים הבאים:

יצירת בידול ומיצוב ייחודי:

לכל אדם יש את המאפיינים שהופכים אותו למיוחד. יחד נגדיר את ערכי הסף והערכים המבדלים של העסק, אותם נשלב בפעולות השיווק.

ניתוח שוק, מחקר מתחרים והשראות:

זיהוי מתחרים (ישירים ועקיפים) ואיסוף מידע עליהם (מה הופך אותם למתחרים ומה מאפיין את פעילותם). את התובנות נזקק לאסטרטגיה ולתוכנית עבודה.

קהל יעד:

מה הופך לקוח לאידיאלי? מי הלקוחות שלא תרצו לעבוד איתם? נגדיר את הפרסונות איתן תרצו לעבוד, כדי שתמיד יהיה ברור למי משווקים.

גיבוש הצעת ערך

נבין מה הערך שהמוצר ו/או השירות שלכם נותן לעולם. נשלב את ההצעהבמערך השיווק והתוכן של העסק.

בחירת ערוצי הפצה ואסטרטגיית תוכן:

נבחר מספר מצומצם של ערוצי הפצה ונשלב אותם באסטרטגית התוכן על מנת להשקיע מינימום מאמץ – כדי לקבל מקסימום תמורה.

מטרות, יעדים ויצירת תוכנית עבודה חודשית

בסוף הייעוץ תצאו עם תוכנית עבודה חודשית ואסטרטגיה שיווקית שאיתה תדעו איך לשווק את העסק שלכם, להגדיר משימות, למדוד את הפעילות ולעשות התאמות תוך כדי תנועה.

העולם החדש מחייב אותנו לאמץ גישה חדשה, יצירתית ודינמית לשיווק הדיגיטלי של העסק. במציאות עסקית לא יציבה, שיווק מדויק יעזור לייצר וודאות בעסק. זו המטרה העיקרית במהלך פגישות הייעוץ ו/או הליווי לעסק שלכם.

בעשור האחרון אני מלווה ומייעץ לעסקים בנושאי שיווק ותוכן. את דרכי התחלתי בדובר צה”ל ומשם צמחתי לעבודה בתור יועץ שיווקי עם עסקים קטנים ומותגים גדולים. לאורך המסע שלי ספגתי את הכלים המקצועיים שמהווים עד היום בסיס חזק. הניסיון, הידע הפרקטי והחשיבה היצירתית במגוון רחב של תחומים – מאפשרים לי לסייע ללקוחות בפיצוח אתגרים שיווקיים, להבין כיצד לספר את הסיפור שלהם וללמד אותם איך לפשט מסרים מורכבים.

אני עוזר לבעלי עסקים לצמוח ולגדול במציאות בה עסקים קטנים ובינוניים- חייבים לבצע את עבודת השיווק ויצירת התוכן בכוחות עצמם.

מתי כדאי להגיע לייעוץ?

אני ממליץ להתייעץ איתי פרטנית על הצרכים שלכם כיוון שלא תמיד ייעוץ שיווקי יהיה הפתרון הנכון עבורכם. לרוב תוכנית הליווי לפיצוח השיווק בוידאו עונה על כל הצרכים של בעלי העסקים.

במצבים הבאים בדרך כלל יהיה נחוץ ייעוץ או ליווי שיווקי:

  • בעלי עסקים בתחילת הדרך שמבינים שעסק צריך להיבנות עם תשתית יסודית ומקצועית. בניית תוכנית אסטרטגיה שיווקית תצמצם את הסיכויים שהעסק יכנס לסטטיסטיקת סגירת העסקים החדשים בישראל.
  • כאשר רוצים להגדיל את העסק או לפתח מוצרים חדשים ויש לכם צורך לשפר את הביצועים השיווקיים.
  • בעלי עסקים שמרגישים או יודעים שהעסק יכול יותר ורוצים לקבל נקודת מבט חיצונית ומנוסה.
  • כשיש לעסק ערוץ שיווק בסושיאל שעובד ‘בסדר’ ואתם רוצים להשיג ממנו הרבה יותר.
 

אם מרגישים שאתם צריכים מיקוד ועזרה בשיווקי או יצירת תוכן  תרגישו בנוח ליצור איתי קשר.

על התהליך

אני אוהב להתאים את עצמי ללקוח ולתפור את החליפה שמדויקת למידות שלו בתהליך. חשוב לדעת שפיתוח ויישום אסטרטגית שיווק ותוכן בעסק היא לא ספרינט אלא מרתון. התהליך דורש מבעל העסק אורך רוח, התמדה ומחויבות.

המטרה שלי לתת לכם כלים וידע תאורטי פרקטי, על מנת שתבנו יכולות עצמאיות בשיווק. 

המרווחים בין הפגישות ינועו בין שבוע לשבועיים, כדי ליצור תהליך קצר ואפקטיבי. התהליך בעצימות גובהה עוזר לי להקנות הרגלי למידה עצמאית ולעבור תהליך עסקי ומנטלי בעבודת השיווק של בעל העסק.

כך תעברו תהליך בו תנצלו את זמן העבודה המשותף יחד ותעמדו במטרות העסקיות והשיווקיות שהגדרתם בתחילת המסע המשותף.

מקסימום תועלת: הכנה מקדימה לפני הייעוץ

בין אם זו פגישת ייעוץ או תהליך ליווי, אני ממליץ ברוב המקרים להעביר אלי את המטרות והיעדים שלכם מהעבודה המשותפת. אני לא מפחד מ”חפירות”. כל מידע שתספרו על העסק ועליכם כיזמים, יאפשרו לי ללמוד ולחקור את הזירה בה אתם פועלים ולהגיע מוכן.

עוד בשלב שיחת ההיכרות הראשונה אני עובר על הנראות הדיגיטלית שלכם: אתר, אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק וכו’. ההרגשה הראשונה שאני מקבל מהנוכחות של העסק שלכם בדיגיטל, עוזרת לי לעשות עבודה הכנה מדויקת יותר לתהליך הייעוץ.

פגישות הייעוץ:

בפגישות נעבוד לפי תוכנית העבודה שהגדרנו בתחילת הדרך. נתמקד בנושאים השיווקיים שנרצה לפתור או להבין. לאורך הדרך נקבל החלטות מעשיות ונגזור מהן משימות לתהליך הליווי. 

אני אוהב לשמור על ערוץ פתוח. בין הפגישות אני זמין לכל שאלה קטנה-גדולה שיש לכם. חשוב לדעת: הפגישות עמוסות בידע, תוכן ודורשות את הרצינות שלכם.

כל הפגישות נערכות בזום ומוקלטות, על מנת שתמיד תוכלו לחזור ולהקשיב.

רצינות, התמדה ומחויבות

הזמינות שלכם לתהליך הייעוץ חשובה להצלחת התהליך שנעשה יחד. אתם תצטרכו לפנות זמן נוסף למשימות, מעבר לזמן המשותף שלנו בפגישות הייעוץ. יחד נרווח את הפגישות בהתאם לקצב שלכם. אני מצפה מהעסקים שמגיעים אלי לליווי לרצות לחקור, ללמוד ולהתפתח באופן תמידי.

רוצים להתייעץ? אני זמין!

חשוב לי להיות נגיש ולתת ערך. כתבו לי עליכם ועל העסק (אל תתביישו להרחיב), ספרו לי איזה עזרה אתם צריכים וצרפו לי כל קישור ומידע אחר שיכול לעזור לי לעזור לכם.

תוכלו ליצור איתי קשר דרך האתר, בוואטסאפ או במייל ([email protected]). אפשר לנסות לצלצל אלי או לתאם שיחה ומשם נתקדם.

אשמח מאוד לבדוק אפשרות לעבוד ביחד על העסק שלכם, בשעת ייעוץ בודדת או בחבילת ייעוץ וליווי.

מעריך מאוד את הזמן שהקדשתם בקריאת המידע שבדף. למעוניינים/ות להכיר אותי יותר, אפשר למצוא עוד מידע אודותיי כאן. יאללה, מחכה לשמוע מכם בקרוב.

למידע נוסף השיארו פרטים

אפשר לשלוח הודעה

לחצו כאן עכשיו להתחלת שיחה