בחודש האחרון, ערכתי 12 פגישות פיצוח תוכן שיווקי עם בעלי עסקים. במהלך רוב הפגישות נקודה אחת חזרה: ״יובל, תשמע כבר אמרו את זה לפני – איך אני אגיד את זה?״ או ״הדבר הזה של קולגה/מתחרה שלי״
אם נודה על האמת, זה סוג של קול פנימי שרוצה לעצור אותנו מלהשפיע ולתת על אנשים.
לא סתם כשכתבתי את סלוגן העסק שלי בחרתי במשפט: ״צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתרכז בליצור, לתת ולהשפיע״
אז בסרטון, טיפ אחד חזק שיעזור לכם לשנות נקודת מבט ולצאת החוצה עם הכישרון שלכם – שחייב לגעת ביותר אנשים.