אני זוכר אי שם בתחילת הדרך היה לי חלום: ליצור סרטונים ויראליים ש-כ-ו-ל-ם יצפו בהם.
כמובן שמידי פעם היו הצלחות, סרטונים שלקחתים בהם חלק הגיעו לתפוצה לא נורמלית, אבל משהו לא הרגיש לי שלם.
עם הזמן הבנתי שלהגיע לויראליות כבעל עסק – זו לא מטרה. המטרה שהתחילה להתהוות לנגד עיניי היא האם אני מעניין את הקהל שלי? האם לאנשים אכפת ממה שאני אומר?
וכמובן שהתחלתי להרגיש על בשרי (ועל בשר הלקוחות שלי) את החששות הסופר הגיוניות: “למה שאני יעניין מישהו?” “למה שיקשיבו לי?” “אני לא יודע אם מה שיש לי להגיד מעניין?”
כנראה שמה שנגיד לא יעניין את כולם, אבל מי שכן התעניין – הפך לקהל יעד רלוונטי. אז השבוע סרטון סופר פרקטי שיעזור לכם לדעת מה יעניין את הקהל שלכם.
כמו תמיד מחכה לכם בתגובות