REC

יצירת תוכן וערך כחלק ממיתוג אישי

איך יתפסו אותי? בעיניי שאלה מאוד קשה וגם אמורפית. כבעלי עסקים (וגם יוצרים) לקהל יש תפיסה מסוימת לגבינו. לרוב אנחנו נרצה לשלוט בנרטיב, במיתוג שלנו: מה אנשים יחשבו כשהשם שלנו יקפוץ להם ברגע מסוים בחיים.

אם בעבר הייתי בטוח שרק לנראות הטכנית יש משמעות כמו: לוגו, שפה גרפית אחידה, נראות לתוצרים וכו’…
היום אני מבין שממש לא רק 💪

בעייני מיתוג ומיתוג אישי = להפצה וחלוקה של ידע. כשבתוך הנתינה של הערך בעולם חשוב שנשים דגש על איך אנחנו נראים, נשמעים ומה אנחנו משדרים.

שנים שיצרתי תוכן ושיווקתי יוצרים מוכרים אחרים, שיתפתי את העבודות שעשיתי להם… וזה היה ממש אחלה!

אבל ביום שהתחלתי לתת מהערך שלי לעולם, לפרסם ידע, לעזור בהודעות המהממות שאתם שולחים לי מבלי רצון לקבל בחזרה, בתמורה לערך שלי… וואו איך שדברים התחילו להשתנות, מה גם שהמיתוג האישי שלי התקדם לכיוון שאני שואף אילו.

ההדדיות, השיתוף והחלוקה פשוט עוברים הלאה ועוזרים לנו לבנות את המותג של עצמנו.

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

7

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

24

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

27

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

239

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

21

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

28

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב

20

ניוזלטר - איך לבנות ניוזלטר שאנשים פותחים, קוראים ופועלים!

35

לייב באינסטגרם איך ליצור שידור חי שמביא מעורבות ועניין