REC

יצירת תוכן וערך כחלק ממיתוג אישי

איך יתפסו אותי? בעיניי שאלה מאוד קשה וגם אמורפית. כבעלי עסקים (וגם יוצרים) לקהל יש תפיסה מסוימת לגבינו. לרוב אנחנו נרצה לשלוט בנרטיב, במיתוג שלנו: מה אנשים יחשבו כשהשם שלנו יקפוץ להם ברגע מסוים בחיים.

אם בעבר הייתי בטוח שרק לנראות הטכנית יש משמעות כמו: לוגו, שפה גרפית אחידה, נראות לתוצרים וכו’…
היום אני מבין שממש לא רק 💪

בעייני מיתוג ומיתוג אישי = להפצה וחלוקה של ידע. כשבתוך הנתינה של הערך בעולם חשוב שנשים דגש על איך אנחנו נראים, נשמעים ומה אנחנו משדרים.

שנים שיצרתי תוכן ושיווקתי יוצרים מוכרים אחרים, שיתפתי את העבודות שעשיתי להם… וזה היה ממש אחלה!

אבל ביום שהתחלתי לתת מהערך שלי לעולם, לפרסם ידע, לעזור בהודעות המהממות שאתם שולחים לי מבלי רצון לקבל בחזרה, בתמורה לערך שלי… וואו איך שדברים התחילו להשתנות, מה גם שהמיתוג האישי שלי התקדם לכיוון שאני שואף אילו.

ההדדיות, השיתוף והחלוקה פשוט עוברים הלאה ועוזרים לנו לבנות את המותג של עצמנו.

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

אולי יעניין אותך גם...

383

קומפוזיציה בצילום ואיך לנצל אותה לטובתנו בעידן הסושיאל מדיה

904

איך לבנות אסטרטגיה מנצחת לסושיאל

1224

איך עורכים סרטון בטיקטוק מדריך מעודכן 2024

703

איך לערוך תמונה? מדריך מקיף לעריכת תמונות

972

מה זה סטוריטלינג? ואיך לספר סיפור שיניע את הקהל

1777

בניית רשימת תפוצה ומה אפשר לדוור שם

202

רשימת תפוצה בוואטסאפ: מדריך מקיף

967

איך לפתח מוצרי הדרכה וקורסים דיגיטליים בעסק