תוכנית ליווי לבעלי עסקים שרוצים לקבל פניות ולקוחות מהדיגיטל

לבטא את הכָּרִיזְמָה הדיגיטלית שלך

לעצב מחדש את הדרך שלך למשוך לעסק לקוחות חדשים, ליצור קהילה רוכשת ונאמנה, ולשדר סמכות בלתי מעורערת בתחום שלך

השלב הבא שלך בעסק
נגן וידאו
לקוחות

להגדיל את כמות הלקוחות

קהילה

להוביל סביבך קהילה נאמנה

נוכחות

לשפר את הנוכחות השיווקית

אותנטיות

לשווק וליצור תוכן אותנטי

בא לך לשחק רגע? 🎲

יש לענות על השאלות בקול ורק לאחר מכן ללחוץ הטקסט המטושטש להצגת התשובה

חשבו על…

אפליקציית מוזיקה

להאזנת שירים ופודקאסטים

ספוטיפיי

לחצו על הטקסט לתשובה

חשבו על…

משלוחי מזון מהיר

מכל מסעדה דרך אפליקציה

וולט

לחצו על הטקסט לתשובה

חשבו על…

שירות סטרימינג

לצפיה בסרטים וסדרות

נטפליקס

לחצו על הטקסט לתשובה

לפני שתשאלו את עצמכם למה המשחק הזה… תמשיכו לגלול 😜

הכל כבר קיים בך. יחד נבטא את זה

איך היו נראים החיים שלך כשברגע שנכנסת לחדר כלשהו אנשים ישימו לב אלייך מיד? הם ירצו לשמוע מה יש לך לומר, וישתוקקו לזכות באישור שלך.

ואיך הם היו נראים אם זה היה קורה בדיגיטל? אנשים גוללים בפיד; נתקלים בסרטון, תמונה, או פוסט שלך ונעצרים. צופים. רוצים לקבל עוד ממך, רוצים לעבוד איתך.

כָּרִיזְמָה דיגיטלית תקבע אם נתפס כמובילים בתחומנו, אם הרעיונות שלנו יאומצוובאיזו קלות אנשים ירצו לעבוד איתנו.

כל אחד ואחת מאיתנו כריזמטיים בדרך הייחודית לו או לה – אין צורך לשנות את עצמנו, אלא למצוא את הדרך שלנו לבטא את זה החוצה.

היכולת להשפיע, לסקרן ולמגנט אלינו אנשים בדיגיטל היא קריטית, לפעמים יותר מהרמה המקצועית שלנו (שעליה בדרך כלל אנחנו שמים דגש).

חשבת פעם איך זה להיות כמו סטיב ג’ובס או אופרה ווינפרי? למשוך תשומת לב בכל מרחב פיזי ודיגיטלי? 

זה לא רק חלום, זו יכולת שניתן לרכוש ולהתאמן עליה.

כָּרִיזְמָה דִּיגִיטָלִית

מְאַפְשֶׁרֶת לְךָ לִבְלֹט, לִמְשֹׁךְ אֵלַיִךְ אֶת תְּשׂוּמֶת הַלֵּב וְלַהֲפֹךְ לְמוֹבִיל בַּתְּחוּמֵךְ, בְּאֶמְצָעוּת שִׁלּוּב שֶׁל וִידֵאוֹ, תֹּכֶן מְשַׁכְנֵעַ וּמִתּוּג חַדְשָׁנִי.

נעים מאוד
Top Of Mind

להיות בטופ אוף מיינד זה להיות המותג הראשון שקופץ לראש בתחום מסוים – כמו המשחק בתחילת הדף!

במילים אחרות, זה מבטא את האמון של הלקוחות בנו.
כאשר מותגים מצליחים לזכות באמון מצד הלקוח, ישנה עלייה של 68% בסיכוי שירכוש מהם

לבטא את האישיות שלך יגדיל את מעגל ה-Top Of Mind

כדי למכור יותר ולהגיע ליותר לקוחות בדיגיטל, אנחנו צריכים להגדיל את החשיפה אלינו. אבל זה לבד לא מספיק…

ברגע שיותר אנשים יכירו ויתחברו אלינו… והכי חשוב יסמכו עלינו > הדרך לרכוש את השירותים והמוצרים שלנו תהיה עבורם קצרה יותר.

כשעושים את זה, נהגיע לעשרות ומאות אלפי אנשים שמכירים אותנו, את העשייה שלנו ורוצים לעבוד רק איתנו.

סיפורי הצלחה שכיף להשוויץ בהם

איך זה עובד?

מבנה תוכנית הליווי

שלב 1 ✦ תוכן

<span data-metadata=""><span data-buffer="">יצירת תוכן שיגרום ליותר קהל להכיר אותך<span data-metadata="">

כדי להתבלט נביא לידי ביטוי את הקול הייחודי שלך שידבר לקהל הרלוונטי לך. יחד נגבש מסרים, נבנה נרטיב, נבליט את האג׳נדה שלך ונבטא אותך באופן ייחודי. 

ולצד זה נערוך מחקר קהל; מה הם מחפשים, מה הצרכים והרצונות שלהם, ואיך הם רוצים וצריכים להתחבר אלייך.

8 סרטונים שמופקים על ידי

אפיק לך 8 סרטוני תוכן לרשתות כדי להזניק את הסושיאל שלך. מטרת הסרטונים לבנות ביטחון, לתת אנרגיה וללמד אותך יצירת סרטונים ועמידה מול מצלמה דרך עשייה

פיצוח תוכן ומסרים

כדי להתבלט אנחנו צריכים להביא לידי ביטוי את הקול הייחודי שלך שידבר לקהל הרלוונטי לך. יחד נגבש מסרים, נבנה נרטיב ונבליט את האג׳נדה שלך בכל פיסת תוכן ובטקסטים השונים בדיגיטל (Bio למשל)

הכשרה מקיפה ליצירת תוכן בוידאו

כבר יש לך ניסיון ביצירת סרטונים ועמידה מול מצלמה (בכל זאת התחלנו בהפקה משותפת), עכשיו הרגע שלך ללמוד ליצור תוכן בוידאו בכוחות עצמך. לאורך כל התוכנית נעבוד על התכנים ונשפר אותם תוך כדי תנועה

הכשרת כתיבת תוכן לסושיאל

וידאו הוא מדיום מעולה, אבל הקהל שלנו אוהב לצרוך גם טקסט וגרפיקות. נלמד איך לכתוב תוכן לפוסטים, ניוזלטרים, סטורי ודפי נחיתה על מנת לקחת את הקהל מהאינסטגרם ולהכניס אותו לקהילה שנבנה יחד

שלב 2 ✦ הגשה

להגיש את התוכן בצורה שאנשים יזכרו אותך

אם אני אבקש ממך לספר לי מה בדיוק היה בסרטון האחרון שצפית? כנראה שלא יהיה סיכוי… אנחנו זוכרים רגשות ומסרים. את הפרטים פחות. 

ההגשה שלנו היא היכולת שהופכת כל סרטון ותוכן בכלל ללא נשכחים, כאלו שנתפסים אצל הקהל לאורך זמן.

לצד יכולות אלו נעבוד על המיתוג הויזואלי והטקסטואלי שלנו ברשתות החברתיות.

בניית זהות ושפת מותג

המטרה: להיות זכירים ושיהיה קל לזהות אותנו. כמו שמיד נזהה את פרסומת של קוקה-קולה - כך נרצה לבנות אצלנו. יחד נבנה זהות ושפת מותג שתשפיע על הנראות והמסרים השיווקים שלנו

סשן צילומי סטילס

במהלך התוכנית אשלח אותך לסשן צילומי סטילס אישי אצל צלמת מובילה כדי ליצור נראות וואו! מטרת הצילומים לבנות את המיתוג ברשתות החברתיות, דפי נחיתה ולשמש כחומר גלם עבור הפוסטים באינסטוש

ליווי אישי והדרכה

כבעלי עסקים מסוג One Man / Woman Show, עבודת יצירת התוכן והשיווק היא עלינו. המטרה מהתוכנית לצייד אותך בכל הכישורים והניסיון ביצירת תוכן, סרטונים ובכלל כל תפעול האופרציה הזאת שנקראית שיווק

שלב 3 ✦ הפצה

איך להגיע למאות אלפי אנשים שיכירו אותך

כדי להגיע לכמה שיותר עיניים רלוונטיות שיצפו בתוכן, יגיבו, ישתפו וישמרו אותו נצטרך להפיץ את התכנים שלנו. 

נלמד איך לקדם את עצמנו בצורה אורגנית וממומננת, איך לנתח את הנתונים ולהסיק מסקנות שיעזרו לנו להגדיל את ההשפעה ואת כמות הלקוחות שאנחנו ב-Top Of Mind שלהם. 

הדרכה על קידום ממומן

נלמד איך קדם תוכן כדי להגדיל את המעורבות בעמוד ולצד זה לקדם דרך הביזנס מנג׳ר של meta (פייסבוק-אינסטגרם), כדי לבנות קמפיינים להגדלת הקהילה ויצירת לידים

ניתוח נתונים ואופטימיזציה

יצירת תוכן, קמפיינים ממומנים או בכלל הפצה אורגנית - זה מהלך מתמשך. נלמד איך להסתכל על הנתונים ולתרגם אותם לסיפור שיעזור לנו להסיק מסקנות ולהשתפר כתהליך מתמיד. ״הדרך היא התכלית והתכלית היא הדרך״

:Views
160000

שלב 4 ✦ קהילה

להיות ב-Top Of Mind של קהילה שרוכשת ממך

נבנה מהלך שיווקי שבו נרכז למקום אחד את כל הקהל שלנו מהרשתות החברתיות ונהפוך אותו לקהילה פעילה, מעורבות- כזאת רוצה לרכוש מאיתנו. 

נבנה יחד סדנה שבה הקהל יפגוש אותך בלייב, בשיא שלך! 

מטרת הסדנה להעביר ידע, לגרום לך להיות ב-Top Of Mind של הקהל – ומכאן הדרך להפוך אותם ללקוחות שיהיו השגרירים שלך הופכת לקצרה וקלה.

בניית סדנה; כתיבה ועיצוב מצגת 

יחד נבנה סדנה שתמשוך את הקהל הרלוונטי לעסק שלך. נפתח תוכן ומערך הדרכה מקצועי שיגרום לך להשאיר חותם ולבסס סמכות של אוטוריטה.

איך להעביר סדנה בלייב

נלמד ונתרגל איך מעבירים סדנה בלייב מהרמת הטכנית ועד ההגשה. נבין איך ליצור אינטראקציה עם הקהל ולהניע אותו פעולה

בניית המהלך השלם

בניית דף נחיתה > רשימת תפוצה > קמפיין > מעבירים את הסדנה > מקבלים מלא שיתופים מהקהל בסטורי > מדוורים לקהילה שלנו > הקהילה הופכת ללקוחות!

הגיע הזמן לקפיצה הבאה בעסק שלך?

התוכנית מתאימה לבעלי עסקים שרוצים יותר. שיש להם ניסיון, שליטה מקצועית ורזומה עם לקוחות.

למי זה מתאים

למי שרוצה להביא את עצמו לידי ביטוי
למי שרוצה לדבר במילים פשוטות וברורות בלי מניפולציות כדי ״למשוך״ קהל
למי שרוצה להשפיע על הרבה יותר אנשים
למי שרוצה להעביר מסרים בצורה חדה וברורה
למי שרוצה להתחיל לקבל פניות מהדיגיטל
למי שיש מתנה ייחודית לתת לעולם

ומי צריך לחכות

למי שמחפש תבניות וקיצורי דרך ועבודה ״קלה״
למי שבתחילת הדרך ממש ולא התנסה בדיגיטל
למי שלא מספיק רעב ולא רוצה ללמוד ולהתפתח
למי ש״אין זמן״ לעבוד מעבר למסגרת תוכנית הליווי

נעים מאוד, יובל מרום

לספר לך שאני איש שיווק ומומחה תוכן בוידיאו, מעבר להגדרה היבשה זה לא יגרום לך להכיר אותי יותר ולהבין איך אני יכול לקדם אותך.

אם הגעת עד לכאן חשוב לי לספר לך מאיפה באתי, מה עשיתי, איפה נפלתי, מה השתנה בדרך ולמה אני עושה את מה שאני עושה היום: עוזר לבטא את הכָּרִיזְמָה הדיגיטלית שלך.

את המקצוע שלי לא בחרתי, הוא בחר בי.

בגיל 15 המגמה היחידה בתיכון שהייתה מוכנה לקבל אותי הייתה תקשורות וקולנוע > אז לא הבנתי עד כמה זה יהיה משמעותית בחיי; המקצוע שמלווה אותי מאז ועד היום!

בדרך הספקתי:

  • לעשות יג׳ ויד׳ בקולנוע ולצלם את הקליפ הכי ויראלי בישראל; גמבה סטייל
  • להתייגס לדובר צה״ל כמתעד מבצעי; בצוק איתן נכנסתי ללחימה וצילמתי וערכתי חומרים לטובת ההסברה בארץ ובעולם (סרטונים שלי שודרו בכל גוף תקשורת בארץ ואפילו הגיעו עד ל-cnn)
  • לפתוח חברת הפקה וליצור סרטונים לחברות ענק, רשויות ותאגידים: בנק הפועלים, בזק, פסגות, עיירית באר שבע / נתינה 
  • לביים ולערוך תוכן לתוכניות טלוויזיה– סודות מתוקים של קרין גורן
  • להיות שותף ולהקים יחד עם נועה רוזין את מגזין האוכל הקולינרי שלה ביוטיוב שזכה למעל 10 מיליון צפיות ו-37 אלף רשומים
 

על פניו הכל מושלם, נכון? אז זהו שממש לא.

אי שם ב-2020 כשפרצה המגפה הארורה לחיינו בדיוק סיימתי שבוע של צילומים ל-20 קורסים דיגיטליים לאתר פודי עם השפים המובילים במדינה. 

כמו כל חברה מסחרית גדולה – זיהו כאן הזדמנות; למכור קורסים דיגיטליים בתקופה שכולם סגורים בבית.

תגברתי את הצוות שלי בעוד עורכים, אני נכנסתי לערוך וסיימנו את הכל במהירות שיא. הגיע הרגע שלי לקבל את התשלום. 

מה השוטף הכי מוגזם ששמעתם עליו? לי אמרו שוטף + לך תחפש…

מעבודה ללא הפסקה, כשהשם שלי מתגלל בתעשייה, פניות מפה לאוזן (אני אפילו הודף פרויקטים) > שקט. צרצרים.

 

אף אחד לא מכיר אותי, את העשייה שלי, את הידע שלי ואת הרזומה שלי.

יצאתי לדרך בלי להתבלבל- בפברואר 2022 התחלתי ליצור לעצמי סרטון אחד בשבוע לאינסטגרם (כן! אחד בשבוע, לא יותר ולא פחות).

מ-500 חברים באינסטגרם מצאתי את עצמי עם אלפי עוקבים רלוונטיים לעסק, פניות של לקוחות חדשים שלא הכירו אותי מלפני – אני לא צריך יותר פה לאוזן!

מה שחיבר את הכל – שעבדנו על הכריזמה הדיגיטלית של כל אחד וכך נולד לו מודל ה-Top Of Mind: תוכן, הגשה, הפצה, קהילה.

לכל אחד ואחת מאיתנו יש מתנה לתת לעולם.

התוכנית ליווי שכאן עבורי היא לא רק תוכנית שתעזור לך להשיג יותר לקוחות – היא משימה להפוך את העולם לטוב יותר בזכות המתנה הייחודית שקיבלת.

אני כאן כדי לעזור לך לבטא אותה, להגיע איתה לכמה שיותר אנשים, להשפיע ולנהל עסק עם תחושת שליחות ושפע – כי מגיע לך!

המשך קריאה
כאן נרשמים

שאלון היכרות קצרצר

לאחר מילוי הטופס, תועברו אוטומטית לדף בו תוכלו לתאם שיחת היכרות ביומן

הקמת בית ספר דיגיטלי לפודי

מפריד

הובלתי את האסטרטגיה, התוכן והבימוי של 20 קורסים דיגיטלים עם השפים המובילים בישראל לאתר וערוץ הטלוויזיה פודי.

בפרויקט יצירתי אסטרטגיה וקרייאטיב ל-20 קורסים מגוונים מתוך מחקר שוק לצד הפקת חומרי פרסום וסושיאל.

אסטרטגיה וקריאייטיב בוידיאו לתנועת זהות

מפריד

 בבחירות סבב א׳ בשנת 2019 התמודדה תנועת זהות. במהלך הקמפיין הובלתי את מערך הוידאו והקריאייטיב. במהלך תקופה של חודש וחצי הופקו מעל 35 סרטונים שזכו לחשיפה ואזכורים רבים בתקשורת וברשת.

קרין גורן ׳סודות מתוקים׳

מפריד

עריכת תוכן ובימוי העונה של התוכנית סודות מתוקים. המטרה בעונה הייתה לקחת את עולם הדיגיטל הצעיר, המודרני והקליל ולהנגיש אותו לטלוויזיה.

העונה שודרה ברשת 13 בימי שישי בערב.