הרבה פעמים כשאנחנו מדברים עם אדם כלשהו הוא יכול להגיד לנו משפט מסוים- ו”לא נאמין לו”.
למה? כי כנראה הלב שלנו הרגיש משהו אחר.
מילים חשובות, אבל להעביר מסר בלי כוונה וכל המעטפת שמסביב- הופכת את המילים לחלשות יותר.
ועל זה הסרטון השבוע 🤘 להעביר מסר בלי מילים, או יותר נכון אם תמונה שווה אלף מילים, אז מה וידאו?
אני לא מתכוון להיכנס לטריקים/שטיקים וחבריהם על איך להעביר מסרים דרך הלא מודע.
אני רוצה לבקש/להפנות את תשומת הלב שלכם, בעלי העסקים שיוצרים תוכן למחשבה על המסרים האלו.
בתמונה/וידאו אנחנו יכולים להעביר מסרים ובעיקר רגשות: דרך שפת גוף, מבט, אינטואיציה, עריכה, לבוש, בחירת רקע. ובחיי שהרשימה הזאת עוד ארוכה 😁 אותם מסרים ורגשות חודרים ללב, יכולים להעביר עולם שלם מבלי “שהשקענו מאמץ” בכתיבה שלהם.
המטרה שלי בטיפ השבוע היא שבכל פעם תצלמו סרטון, תעלו פוסט, תחליפו תמונה או תצרו תוצר ויזואלי מסוים – תשאלו את השאלה הבאה: “מה אני רוצה שהקהל ירגיש?” ❤️