REC

הגיע הזמן להפסיק ליצור תוכן מתוך תבניות

כמו שכבר הבנתם, אני ממש לא חסיד של תבניות גנריות ובעיקר כאלה שדורכות על פצע. הרגילו אותנו לחפש נקודות כאב בשיווק, לגעת בהן כדי לגרום ללקוח לרכוש.

בואו לא נתבלבל- חשוב מאוד לזהות את הכאבים של הלקוח. אבל לא ממקום של ללחות על הפצע אלא ממקום מכיל, בונה וכזה שרוצה לעזור.

האם זה אומר שאני לא אעשה סרטון על 3 טעויות שבעלי עסקים עושים כאשר הם מצלמים: התשובה היא ברור שאני אעשה.

אבל הטעויות הן למעשה טיפים ❤️

מה דעתכם?

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

7

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

24

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

27

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

239

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

21

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

28

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב

20

ניוזלטר - איך לבנות ניוזלטר שאנשים פותחים, קוראים ופועלים!

35

לייב באינסטגרם איך ליצור שידור חי שמביא מעורבות ועניין