קורס Ai – איך להשתמש בו כבעלי עסקים ביומיום

מפריד

ה-Ai נכנס לחיינו בסערה. אבל איך משתמשים בכלים כמו Chat GPT ביומיום, איך יוצרים תמונות בבינה המלאכותית ואיפה זה יכול להתשלב בחיים העסקיים שלנו? כל התשובות בקורס החינמי שלי.

איך Ai הולך לשפר את השיווק ויצירת התוכן שלך בעסק

המונח Ai נכנס לסערה בחיינו… ובנימה האישית אני חושב שתחום הבינה המלאכותית היוצרת (GPT, Midjourney, גוגל gemini וכו׳) – כאן כדי להישאר ובענק.

וכמו כל תחום חדש יש המון באז; אינסוף קורסים דיגיטליים, קורסים במכללות, מנטורים חדשים – בקיצור אנחנו מוצפים במידע… אני? מצאתי את עצמי בהתחלה מתלהב, אבל לא מבין איך אני יכול להשתמש בכלים האלו ביומיום שלי כבעל עסק. ואם להיות ספציפי יוצר איך זה יקצר לי אתה דרך בשיווק וביצירת התוכן.

אז חקרתי… וגיליתי שהתחום הזה הרבה יותר פשוט ממה שחושבים. במשפט אחד אני רוצה לעשות לכם סדר על עולם ה-Ai. אני רוצה שתחשבו שגייסתם עובד חכם, יעיל וחרוץ לעסק, אבל העניין עם העובד הזה- שהוא צריך הנחיות סופר מדויקות.

ברגע שנתחיל להשתמש ב-Ai בצורה הזאת נגלה את הכוח שלו! וזה מה שאנחנו הולכים לעשות יחד בקורס הקרוב.

מה נלמד בקורס AI

נבין איך להשתמש בו על בסיס יומי ונגלה עד כמה השימוש בו פשוט, אינטואיטיבי ונגיש מאוד!

נלמד מה זה בינה מלאכותית יוצרת, איזה כלים עיקריים יש (כי כל יומיים יוצא כלי חדש), מה היכולות שלו ובאיזה תחומים בעסק הוא יכול לשרת אותנו באופן מידי ובקלות.

 איזה קשה להתחיל לכתוב מייל לרשימת תפוצה, פוסט, מאמר או אפילו תסריט לסרטון מדף חלק? נלמד איך ליצור מסגרת לתוכן שלנו ואפילו לתת לבינה המלאכותית לכתוב את זה עבורנו – בצורה שזה יראה וישמע טבעי וידבר את הקול הייחודי שלנו. בנוסף נלמד איך אפשר ליצור גאנט תוכן, ליצור קופי, ואפילו  לפצח קרייטיב עם Chat Gpt.

מכירים את זה שכתבנו הצעת מחיר, אולי אפילו מתחרים על מכרז וקיבלנו מסמך עם הנחיות מדויקות… או אפילו כתבנו דף נחיתה / פוסט ובא לנו לקבל ביקורת / פיידבק מאיש מקצוע?

נלמד איך לקבל פיידבק מקצועי מה-Ai באמצעות העלאת המסמכים. נבין איך לצד הפידבק נקבל הנחיות מדויקות לשיפור!

תארו לכם שאתם לפני פיתוח שירות חדש בעסק, בא לכם להסביר את השירות שלכם אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל או איך לגרום לזה להישמע ברור… או דמיינו שבחרתם קהל יעד ואתם לא יודעים מה הכאבים שלו או מה הרצונות שלו ואיזה תוכן נרצה ליצור לו.

נלמד איך עם ה-ai לערוך מחקר, לנתח טקסטים, להוציא מסקנות ותובנות ובעיניי גולת הכותרת – בריינסטורמינג עם כל אדם בעולם (אתם לא מבינים מה מחכה לכם בפנים!)

שמסקרן אתכם ממש, אבל הוא באורך של שעה… אין לך זמן או כוח להתחיל לצפות בהכל. מה אם היית מספר לך שבקלות אפשר לקבל סיכום של הסרטון, את המסקנות העיקריות ממנו? נלמד איך עושים את זה בקלות!

נלמד איך להפיק תמונות עם Ai לפוסטים, מאמרים ומצגות. נלמד את הפרומטים (ביטויים) שיעזרו לנו לשלוט בתוצאה ונסקור את 2 הכלים העיקריים בשוק נכון ל-2024: Chat GPT ו-Midjourney.

באיזה כלים נעבוד?

מפריד

Chat GPT

גוגל Gemini

Midjourney

ללמוד לעבוד עם Ai על בסיס יומיומי

מפריד

הקורס בימים אלו בהקלטה, ניתן כרגע להירשם בחינם ולקבל עדכון כשהוא יעלה לאוויר. ההרשמה המוקדמת מאפשרת לך לקבל את הקורס בחינם במקום ב-250₪. לא שווה לנצל את ההזדמנות🙂?

שם מלא*
נייד*
אימייל*
בחר סיסמה*

היוש, כאן יובל
מעל לעשור שאני עוסק באהבה שלי.

אני יוצר תוכן בוידאו וחי 24/6 את עולם השיווק והסושיאל.

אני כאן כדי לעזור לעסקים להוציא את מי שהם החוצה ולבטא את הייחודיות שלהם.
וידאו, תוכן ושיווק הם ה-כלי שדרכו אפשר לגעת בכמה שיותר אנשים.

יצרתי אלפי סרטונים: החל מעסקים קטנים ועד למותגים ותאגידים ענקיים כמו שטראוס, בית חולים שיבא, עיריית באר שבע, חברות הייטק, רשת 13 (והרשימה עוד ארוכה 😊). 
צברתי המון ידע וניסיון, עשיתי טלוויזיה (למשל סודות מתוקים של קרין גורן), סרטוני יוטיוב, סרטונים ויראליים (וגם לא ויראליים) ועבדתי עם מגוון רחב של עסקים.

לאורך הדרך שמתי שלא משנה עם מי עבדתי – מנכ”לים של חברות גדולות, יוצרי תוכן או בעלי עסקים עם כריזמה ויכולות מדהימות… בום! כשהמצלמה נדלקת, עומד מולי אדם אחר.

תבינו… אני מדבר על אנשים עם ניסיון בעולם הטלוויזיה, יזמים מצליחים, פוליטיקאים, יוצרי תוכן עם מאות אלפי צפיות- מי לא?!

פתאום מתגלים חוסר ביטחון, אי נוחות, תנועות לא רצוניות, בלאק אאוט ובמקרים מסוימים – רגלים קרות שעוצרות אנשים מליצור סרטונים ולפרסם אותם.

איך זה יכול להיות? 

איך יש פער כזה עצום בין היכולת לעמוד מול קהל גדול על במות, פגישות או עבודה אחד על אחד- לבין עמידה מול מצלמה, לצלם ולערוך סרטון ושלא נדבר על לפרסם אותו?

השאלות האלו לקחו אותי למסע שבו חקרתי ופיתחתי שיטות עבודה שעוזרות לאותם בעלי עסקים לעשות את זה – לעמוד מול המצלמה בביטחון, לדעת על מה לדבר ולעניין את הקהל, לצלם ולערוך ולהפיץ סרטונים שלא תפסיקו לקבל עליהם הודעות מאנשים שהצלחתם לגעת בהם בזכות הסרטון.

הדהים אותי לראות איך באמצעות אותם כלים ושיטות מעולם הקולנוע, יצירת תוכן ושיווק, אותם בעלי עסקים התחילו להרגיש בנוח מול המצלמה ופשוט קיבלו רעב להמשיך ליצור סרטונים. הם התחילו להרגיש שהם מצליחים להעביר את מי שהם דרך הוידיאו, ושזה לא דורש מהם הרבה משאבים. 

המסע, המחקר והניסיון שצברתי בעבודה עם מגוון רחב של אנשים ועסקים ב-13 שנים האחרונות הובילו אותי לעבוד עם בעלי עסקים ולעזור להם להוציא את עצמם לאור דרך תוכן ושיווק כשהלב הוא וידאו.

החזון שלי הוא לעזור לעסקים לגעת בכמה שיותר אנשים, להפיץ את הכישרון שלהם הלאה ולשנות את החיים של הלקוחות שלהם בזכות מי שהם.

המשך קריאה