REC

התוכן הוא ממש לא המלך

“התוכן הוא המלך” – המשפט הזה ליווה אותי עד התקופה האחרונה.

שנים שהסלוגן הזה ישב אצלי במשבצת עיקרית בשיווק העסק- תיצור תוכן כדי שיקנו ממך. כלומר, התוכן מקדש את הפעולה הזו שדרכה הלקוח יקנה. הרבה מאוד פעמים המחשבה על הצד השני נעלמה והעיקר הפך להיות “מה אני יכול לתת כדי שיקנו ממני” .

מקום “איך אני יכול להשפיע על קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלי”.

בתקופה האחרונה לקחתי את המשפט הזה ונתתי לו פרשנות אחרת- התוכן הוא אמצעי להעביר ערך וידע. במקום להתרכז ב”אני האגואיסט”, הגיע הזמן להתרכז בצד השני שמקבל.

עד כמה אני משפיע, האם נתתי ערך? אני מתרגם את התוכן לצינור שדרכו עובר ידע- ככל שהצינור גדול יותר (הידע שאני נותן) ככה השפע גדל.

דווקא כשהתרכזתי בנתינה, בהשפעה, בצמד השני – הלידים ועסקאות גדול.

מה דעתכם?
כמובן קרדיט ענק לשלומי היקר
@jewish_marketing

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

אולי יעניין אותך גם...

388

קומפוזיציה בצילום ואיך לנצל אותה לטובתנו בעידן הסושיאל מדיה

904

איך לבנות אסטרטגיה מנצחת לסושיאל

1224

איך עורכים סרטון בטיקטוק מדריך מעודכן 2024

703

איך לערוך תמונה? מדריך מקיף לעריכת תמונות

972

מה זה סטוריטלינג? ואיך לספר סיפור שיניע את הקהל

1777

בניית רשימת תפוצה ומה אפשר לדוור שם

202

רשימת תפוצה בוואטסאפ: מדריך מקיף

968

איך לפתח מוצרי הדרכה וקורסים דיגיטליים בעסק