REC

התוכן הוא ממש לא המלך

“התוכן הוא המלך” – המשפט הזה ליווה אותי עד התקופה האחרונה.

שנים שהסלוגן הזה ישב אצלי במשבצת עיקרית בשיווק העסק- תיצור תוכן כדי שיקנו ממך. כלומר, התוכן מקדש את הפעולה הזו שדרכה הלקוח יקנה. הרבה מאוד פעמים המחשבה על הצד השני נעלמה והעיקר הפך להיות “מה אני יכול לתת כדי שיקנו ממני” .

מקום “איך אני יכול להשפיע על קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלי”.

בתקופה האחרונה לקחתי את המשפט הזה ונתתי לו פרשנות אחרת- התוכן הוא אמצעי להעביר ערך וידע. במקום להתרכז ב”אני האגואיסט”, הגיע הזמן להתרכז בצד השני שמקבל.

עד כמה אני משפיע, האם נתתי ערך? אני מתרגם את התוכן לצינור שדרכו עובר ידע- ככל שהצינור גדול יותר (הידע שאני נותן) ככה השפע גדל.

דווקא כשהתרכזתי בנתינה, בהשפעה, בצמד השני – הלידים ועסקאות גדול.

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

14

שיווק באמצעות תוכן למשוך, להגיע ולהניע משתמשים באמצעות תוכן

24

אסטרטגיה שיווקית לתכנן ולבצע אסטרטגיה שיווקית

43

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

36

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

57

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

249

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

64

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

86

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב