“התוכן הוא המלך” – המשפט הזה ליווה אותי עד התקופה האחרונה.
שנים שהסלוגן הזה ישב אצלי במשבצת עיקרית בשיווק העסק- תיצור תוכן כדי שיקנו ממך. כלומר, התוכן מקדש את הפעולה הזו שדרכה הלקוח יקנה. הרבה מאוד פעמים המחשבה על הצד השני נעלמה והעיקר הפך להיות “מה אני יכול לתת כדי שיקנו ממני” .
מקום “איך אני יכול להשפיע על קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלי”.
בתקופה האחרונה לקחתי את המשפט הזה ונתתי לו פרשנות אחרת- התוכן הוא אמצעי להעביר ערך וידע. במקום להתרכז ב”אני האגואיסט”, הגיע הזמן להתרכז בצד השני שמקבל.
עד כמה אני משפיע, האם נתתי ערך? אני מתרגם את התוכן לצינור שדרכו עובר ידע- ככל שהצינור גדול יותר (הידע שאני נותן) ככה השפע גדל.
דווקא כשהתרכזתי בנתינה, בהשפעה, בצמד השני – הלידים ועסקאות גדול.