REC

איך בונים קהילה של 20 אלף אנשים סביב תבלינים [איילת ונציה מישר]

איך בונים קהילה של 20 אלף אנשים סביב תבלינים ואיך אנחנו יכולים למכור באונליין פפריקה כשבכל סופר ומכולת מוכרים לנו אחת כזאת ובזול?

אנחנו חיים בתקופה שיש כל כך הרבה מתחרים סביבנו שעושים ״את אותו הדבר״ שאנחנו עושים.

אבל איך בכל זאת יוצרים בידול, איך אנחנו יכולים לא לשחק במשחק ״התחרותי״ הזה ולגרום לאנשים להבין ולדעת שהמוצר / השירות שלנו זה משהו אחר.

כשאיילת סיפרה לי שהמתחרה העיקרי שלה זה וולט.
כן, למרות שהיא מוכרת תבלינים ו-וולט זה שירות משלוחים ממסעדות…
הבנתי שיש כאן משהו אחר – ואני חייב ללמוד עוד מאיילת ולהגיש לכם את זה כאן בפודקאסט.

בפרק דיברנו על איך נותנים ערך, על התמודד עם וידיאו ושיווק בכלל…  מהם העקרונות שמובילים את איילת בניהול העסק.

בקיצור חגיגה אחת שלמה ומתובלת לכל בעל עסק שרוצה להקים סביבו קהילה שהיא מנוע צמיחה אדיר

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

4

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

14

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

228

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

11

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

14

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב

13

ניוזלטר - איך לבנות ניוזלטר שאנשים פותחים, קוראים ופועלים!

19

לייב באינסטגרם איך ליצור שידור חי שמביא מעורבות ועניין

645

איך לעצב סטורי באינסטגרם (ומה לפרסם שם)