קורס דיגיטלי שילמד איך ליצור סרטונים בצורה הכי פרקטית שיש: משלב בחירת הרעיון ועד הצילום והעריכה (כולל הצצה למאחורי הקלעים). בסיום, יהיה לך סרטון שיצרת בכוחות עצמך ופרסמת
מכירים את כל פלטפורמות הסטרימינג שיש בהן מלא תוכן עשיר ומגוון? יצרתי את אותה חוויה: כאן תמצאו כלים וידע על תוכן ושיווק כשה-❤️ הוא וידאו
יש לך עסק מיוחד, אבל האם הקהל שלך שמע עליו?
אני כאן כדי לאפשר לעסק שלך לגעת בכמה שיותר אנשים.
יחד, בעזרת תוכן ושיווק כשהלב הוא וידאו נביא אותך לידי ביטוי
בצורה נינוחה שתגרום לאנשים לרצות לעבוד איתך.
אני יוצר תוכן בוידאו וחי 24/6 את עולם השיווק והסושיאל.
אני כאן כדי לעזור לעסקים להוציא את מי שהם החוצה ולבטא את הייחודיות שלהם.
וידאו, תוכן ושיווק הם ה-כלי שדרכו אפשר לגעת בכמה שיותר אנשים.
יצרתי אלפי סרטונים: החל מעסקים קטנים ועד למותגים ותאגידים ענקיים כמו שטראוס, בית חולים שיבא, עיריית באר שבע, חברות הייטק, רשת 13 (והרשימה עוד ארוכה 😊).
צברתי המון ידע וניסיון, עשיתי טלוויזיה (למשל סודות מתוקים של קרין גורן), סרטוני יוטיוב, סרטונים ויראליים (וגם לא ויראליים) ועבדתי עם מגוון רחב של עסקים.
לאורך הדרך שמתי שלא משנה עם מי עבדתי – מנכ”לים של חברות גדולות, יוצרי תוכן או בעלי עסקים עם כריזמה ויכולות מדהימות… בום! כשהמצלמה נדלקת, עומד מולי אדם אחר.
תבינו… אני מדבר על אנשים עם ניסיון בעולם הטלוויזיה, יזמים מצליחים, פוליטיקאים, יוצרי תוכן עם מאות אלפי צפיות- מי לא?!
פתאום מתגלים חוסר ביטחון, אי נוחות, תנועות לא רצוניות, בלאק אאוט ובמקרים מסוימים – רגלים קרות שעוצרות אנשים מליצור סרטונים ולפרסם אותם.
איך זה יכול להיות?
איך יש פער כזה עצום בין היכולת לעמוד מול קהל גדול על במות, פגישות או עבודה אחד על אחד- לבין עמידה מול מצלמה, לצלם ולערוך סרטון ושלא נדבר על לפרסם אותו?
השאלות האלו לקחו אותי למסע שבו חקרתי ופיתחתי שיטות עבודה שעוזרות לאותם בעלי עסקים לעשות את זה – לעמוד מול המצלמה בביטחון, לדעת על מה לדבר ולעניין את הקהל, לצלם ולערוך ולהפיץ סרטונים שלא תפסיקו לקבל עליהם הודעות מאנשים שהצלחתם לגעת בהם בזכות הסרטון.
הדהים אותי לראות איך באמצעות אותם כלים ושיטות מעולם הקולנוע, יצירת תוכן ושיווק, אותם בעלי עסקים התחילו להרגיש בנוח מול המצלמה ופשוט קיבלו רעב להמשיך ליצור סרטונים. הם התחילו להרגיש שהם מצליחים להעביר את מי שהם דרך הוידיאו, ושזה לא דורש מהם הרבה משאבים.
המסע, המחקר והניסיון שצברתי בעבודה עם מגוון רחב של אנשים ועסקים ב-13 שנים האחרונות הובילו אותי לעבוד עם בעלי עסקים ולעזור להם להוציא את עצמם לאור דרך תוכן ושיווק כשהלב הוא וידאו.
החזון שלי הוא לעזור לעסקים לגעת בכמה שיותר אנשים, להפיץ את הכישרון שלהם הלאה ולשנות את החיים של הלקוחות שלהם בזכות מי שהם.
הובלתי את האסטרטגיה, התוכן והבימוי של 20 קורסים דיגיטלים עם השפים המובילים בישראל לאתר וערוץ הטלוויזיה פודי.
בפרויקט יצירתי אסטרטגיה וקרייאטיב ל-20 קורסים מגוונים מתוך מחקר שוק לצד הפקת חומרי פרסום וסושיאל.
בבחירות סבב א׳ בשנת 2019 התמודדה תנועת זהות. במהלך הקמפיין הובלתי את מערך הוידאו והקריאייטיב. במהלך תקופה של חודש וחצי הופקו מעל 35 סרטונים שזכו לחשיפה ואזכורים רבים בתקשורת וברשת.
עריכת תוכן ובימוי העונה של התוכנית סודות מתוקים. המטרה בעונה הייתה לקחת את עולם הדיגיטל הצעיר, המודרני והקליל ולהנגיש אותו לטלוויזיה.
העונה שודרה ברשת 13 בימי שישי בערב.