כדי ״להתפוצץ״ באינסטגרם חייב לפרסם 3 פוסטים בשבוע: 2 רילס ופוסט קרוסלה… *אין סיכוי שזה יקרה*
כבעלי עסקים שאין להם רקע ביצירת סרטונים, עיצוב וסושיאל- לא נשארה לנו ברירה: היינו חייבים להשלים את הפערים האלו.
עכשיו בואו… להיות עבד של יצירת תוכן בעסק – זה לא הגיוני ויותר מזה מי אמר שזה עובד? לצערי אני נתקל בהמון עסקים שמתפעלים אינסטגרם לעילא ולעילא, אבל שום דבר לא זז.
למה? כי כמות לא עושה התפוצצות. הדבר היחידי זה שהם שורפים שעות יקרות של זמן על עיצוב בקאנבה ויצירת סרטונים שלא תורמת לעשייה העסקית שלהם.
זה קורה כי לא רואים את אותם בעלי עסקים, לא שומעים אותם ולא מרגישים את האנרגיה שלהם בפוסט קרוסלה או בסרטונים שבהם לא שומעים אותם.
אפשר אחרת. אפשר ליצור סרטון אחד בשבוע להגיע לחשיפה, לבנות קהילה ולקבל פניות מלקוחות.
*תיאום ציפיות קצר:* גם ליצור סרטון בשבוע לוקח זמן, כן? אז איך עושים את זה עם סרטון בשבוע? התשובה הקצרה: סרטון תוכן – אנחנו מול המצלמה.
התשובה הארוכה יותר: סרטונים שבהם אנחנו נותנים ערך, משתפים בידע – סרטונים שבהם רואים אותנו ושומעים אותנו.
זה כל כך חשוב! כי כשרואים אותנו, נחפשים לאנרגיה שלנו, למי שאנחנו, הקהל מצליח להתחבר אלינו ולרצות להכיר אותנו יותר.
וכשנוסיף לזה את עניין התוכן שבו נשפיע, ניתן ערך ונדבר ללקוח שלנו בגובה העיניים: בעייני אין לזה תחליף.
ברגע שתעשו את זה פתאום לקוחות ידברו איתכם בטלפון ויריגשו שכבר דיברתם ואתם מכירים. הכוח של זה הוא עצום. ואפשר להגיע לשם מבלי להשתעבד ל-3 פוסטים בשבוע.
זה מה שעשיתי בשנה האחרונה, כשהתחייבתי לסרטון אחד בשבוע וזה מה שקורה לעסקים שאני מלווה. איך זה מצליח? איך דרך זה פתאום האינסטגרם הופך לערוץ שבונה קהילה ומאפשר לעסק שלנו לגעת ביותר אנשים?
שילוב של 3 אלמנטים:
1] תוכן שנוגע בקהל
2] אנחנו – להציג את מי שאנחנו
3] כשרואים אותנו לאורך זמן ובהתמדה – אמא ואבא!
זה מה שאני מלמד עסקים שאני מלווה. ביום חמישי הקרוב נפתח לו המחזור הראשון של הקורס שלי – אמא׳לה אני בהתרגשות שיא.
נשארו עוד 3 מקומות אחרונים, אם זה מעניין אותך – אפשר לשלוח לי הודעה
כדי לקבל פרטים נוספים 😊