צילום סרטי תדמית

במציאות שבה הלקוחות הפוטנציאליים שלנו נחשפים לכמות אדירה של תכנים שיווקיים; סרט תדמיתי הוא אחד מן הכלים השיווקיים היעילים ביותר לעסקים (ובעיקר לקטנים).
צילום סרטי תדמית

הוא מוסיף ‘פלפל’ לתוכן הכתוב שכבר משעמם את העין ודומה לכולם, והוא גורם לגולשים שלנו לעצור ולהיות קשובים אלינו. הבמה היא כולה שלנו.

והיתרון? למה רק אחד כשיש כמה:

  • ויזואלית, כאשר מפיקים את הסרטון באיכות גבוהה ועם נראות טובה, הרי שזה מקרין גם על הדרך שבה יתפסו את בית העסק שלנו. הכול סובב סביב רושם ראשוני.
  • הגולש כולו אוזן והוא מוכן לשמוע את המסרים השיווקיים החשובים ביותר לנו. זה לא מובן מאליו במציאות של היום. כל שנייה שחולפת בסרטון היא משמעותית.
  • ולסיום – סרטון תדמית יכול לייצר קשר אישי ראשוני חשוב בינינו לבין הגולשים. לא משנה עד כמה ננסה להפוך תוכן לחם ואישי, הרי שסרטון ישיג את המטרה הזו באופן מהיר הרבה יותר.

אז ברוכים הבאים

שמי יובל מרום, אני מומחה להפקת ווידאו לעסקים קטנים ובינוניים, ויועץ לאסטרטגיה שיווקית רוחבית לכל עסק שמעוניין למצב ולמנף את עצמו ברשת הדיגיטלית.

אם אתם שואלים את עצמם למה אני ממוקד בעסקים עד סדר גודל בינוני, אגיד שזה נובע מהגישה הכללית שלי לצילום סרטוני תדמית: הפקה טובה ותוצאה טובה מתחילה מההיכרות האמתית שלי עם פעילות העסק והאנשים שפועלים מאחוריו.

התהליך שאני מציע הוא אישי וממוקד בכם ובצרכים העסקיים שלכם – להגדיל נפח מכירות עם סרטון שמדבר בשפה השיווקית הנכונה אל קהל היעד המדויק.

בתהליך הזה אני היועץ, הבמאי, המפיק והצלם :). זהו תהליך מהנה, שובר שגרה ואני מאמין שתמצאו את החוויה לייחודית ומספקת.

אז נכון, כתבתי כאן תוכן אישי וחם, אבל שוב, סרטונים מדברים יותר ממילים! אני מזמין אתכם להתרשם מסרטוני תדמית שונים שהפקתי עבור לקוחותיי:

השאלות שצריכות להנחות אותנו

אם ככה איך מתחילים? תמיד הצעד הראשון נשמע מורכב. אין לנו דבר ביד למעט אולי סגנון מסוים שאנחנו מדמיינים במחשבותינו.

כיף גדול להיות שותף לתהליך כזה, החלק הראשון לאפיון סרט התדמית שלכם מתחיל בפגישה שמלאה בהשראה.

מטרת הפגישה שלי היא להכיר אתכם, להבין מי אתם ומה העסק שלכם, מי הקהל שלכם ולאן אתם רוצים לגדול. אנחנו לא עושים את התהליך הזה לשם היצירה בלבד, אלא בשביל השורה התחתונה – להגדיל מכירות מוצרים / לקוחות פעילים.

מיהו קהל היעד של הסרט?

הכול מתחיל ונגמר בצופים הרלוונטיים שרואים את הסרטון שלנו.

כך למשל: אב בן 30 פלוס שתשוש מיום עבודה ומהילדים, וודאי שלא יתעניין יתר על המידה בסרטון קופצני של צעירים בבר חדש שנפתח סמוך אליו. צעיר בן 20 פלוס ירגיש את האווירה שמוקרנת מהסרטון וירצה להיות חלק מהחוויה. 

כחלק מההיכרות שנערוך ביחד ומתוך חקר מתחרים מקיף שאבצע לאחר הפגישה שלנו, אלמד את קהל היעד שלכם ואת המאפיינים שלו.

מהי המטרה שלשמה אנחנו מפיקים את הסרטון?

צילום סרטי תדמית יכול לנבוע מן הרצון של העסק למתג את עצמו. לעומתו, יהיה עסק אחר שיבקש להבליט את היתרון שבמוצרים שלו לעומת מתחרים בנישה זהה.

בדיוק כמו שקהל היעד ישפיע על אופי הסרטון, כך גם המטרה שלו תשפיע על בחירת הקונספט: למשל בעסק שמוכר מוצרים, ניתן להם את קדמת הבמה בסרט שנפיק. בעסק שמטרתו להגדיל את סך הלקוחות הפעילים אצלו, נבקש להבליט למשל לקוחות מרוצים עם סרטון עדויות של ממליצים.

הכל בהתאם לעסק ולאופי שלו.

היכן נרצה שהסרטון יופץ?

אינסטגרם לצורך הדוגמה, היא פלטפורמה שבה מתרכזים מרבית הצעירים. זאת לעומת פייסבוק שנחשבת למבוגרת יותר.

בעוד שבפייסבוק יש לנו שילוב של תוכן וסרטון, באינסטגרם הכול מתנקז לוויזואליות.

דרך חקר קהל היעד שלנו, נוכל גם להחליט על אסטרטגיית השיווק הנכונה או במילים אחרות: הפלטפורמות הנכונות לנו ולייצר את התמהיל הנכון לעסק שלכם מסרטון התדמית.

ייתכן שנרצה סרטון אחד שיהיה ערוך באופן שיתאים יותר לאינסטגרם (וגם לסטורי), וסרטון אחר שיהיה ערוך בצורה נכונה יותר לאתר בית העסק.

כל אלו יעלו בפגישה שלנו, ויגבשו לנו תמונה מסודרת לקראת הסרט שנפיק.

מגבשים תסריט וניגשים אל המלאכה

בשלב הזה אציע לכם קונספטים שונים לסרטוני תדמית, ותוך הסבר מקיף על האסטרטגיה השיווקית שלהם. המטרה שלי היא לא לתת ייעוץ חיצוני בלבד, אלא ממש שנעשה תהליך משותף ביחד שיתאים את הסרט לערכים ולמטרות של העסק.

אחרי שנסכים על הכול, ניגש לשלב הכנת התסריט ונעבור על הכול ביחד כדי לסגור קצוות.

ניגשים לצלם!

עד היום אני מתרגש משלב הצילומים. יש בחוויה הזו משהו שונה, תחושה שמשהו חדש נרקם.

נכין את כל הציוד הנדרש, נבחר לוקיישן, נמקם את המצלמה ונתחיל (או שבעצם נמשיך) בעבודה.

יש מי שנרתעים קצת מיום הצילומים; אני מבטיח לכם בלב שלם – אין לי אפילו לקוח/ה אחד/ת שיצאו מהיום הזה בלי תחושת אופוריה.

זאת שבירת שגרה מהנה, מספקת, מבדרת והכל מועבר בצורה נעימה ואישית. 

ואני ניגש לערוך

השלב הבא כבר מתרחש מאחורי הקלעים, ואני עבדכם הנאמן, אדאג שכל החומר הגולמי שצילמנו, יתחבר ביחד בצורה הרמונית ולסרטון מדויק ואיכותי.

מטרת הסרטון לשדר בדיוק את המסרים השיווקיים שרצינו, ולהתאים את עצמנו לכל פלטפורמה בה נבחר.

ואני מזמין אתכם להתייעץ איתי

רוצים לדעת יותר על השירות או התהליך שצפוי לנו?

בכל שאלה בנושא צילום סרטי תדמית, אני מזמין אתכם להשאיר לי פנייה באתר או ליצור איתי קשר טלפוני. מידע נוסף אודותיי תוכלו למצוא כאן.

אפשר למלא גם את הטופס הבא ולקבל הצעת מחיר:

🎥 מעצים בעלי עסקים דרך שיווק בוידאו
🎙️ פודקאסט: על מה נדבר הפעם
🧠 מכור לסרטוני How To

שנדבר? מצפה להכיר

לחצו כאן עכשיו להתחלת שיחה