REC

לעטוף את הידע לקורס דיגיטלי – ככה תעשו את זה

כמקצוענים, קשה לנו הרבה פעמים לשחרר את הידע. כלומר, לדבר ולזהות את צורכי הלקוח – כמו שהוא מדבר.

הסרטון הזה נולד מתוך שיחה עם לקוחה שפנתה אלי לגבי קורס איפור. רמת המקצוענות שלה – טיל (וכנראה שגם אתם מכירים אותה) והידע שהיא הולכת להעביר קורס שלה יעשה כל כך הרבה טוב.

אבל הפריזמה שהוספתי – עזרה לראות את הצד שני, את הלקוח. לקוחה שרוצה ללמוד לדעת להתאפר לא בהכרח תדבר במושגים ובטכניקות מקצועיות כמו של מאפרת.

או אם אני אקח תחום של שיפוצים, כלקוח אני אבקש לטפל בנזילה – אני אלא דע איזה רכיב מקצועי צריך להחליף.

בפעם הבאה שאתם מתכננים תוכן או מתכוונים ליצור בעסק מוצר ידע דיגיטלי – שימו את עצמכם במקום של הלקוח (אפילו תשאלו לקוחות עבר – מה הם היו רוצים לדעת!) תשתמשו בשפה שלהם, באיך שהם מגדירים את הרצונות, כאבים ותשוקות שלהם.

הטכניקה הזאת תבטיח לכם קורס דיגיטלי שבאמת יעניין את הקהל שלכם וגם ידבר אליו- כי ככה הוא מדבר.

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

הרשמה לעדכונים

מידע וטיפים על שיווק ותוכן, כשהלב הוא וידאו.  תמצאו בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה כלים, טכניקות 
ומידע פרקטי שיעזור לעסק שלך לגעת ביותר אנשים.

אולי יעניין אותך גם...

69

שיווק באמצעות תוכן למשוך, להגיע ולהניע משתמשים באמצעות תוכן

105

אסטרטגיה שיווקית לתכנן ולבצע אסטרטגיה שיווקית

156

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

94

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

256

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

300

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

294

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות

386

היילייטס באינסטגרם איך ליצור היילייטס שמושכים תשומת לב