כמקצוענים, קשה לנו הרבה פעמים לשחרר את הידע. כלומר, לדבר ולזהות את צורכי הלקוח – כמו שהוא מדבר.
הסרטון הזה נולד מתוך שיחה עם לקוחה שפנתה אלי לגבי קורס איפור. רמת המקצוענות שלה – טיל (וכנראה שגם אתם מכירים אותה) והידע שהיא הולכת להעביר קורס שלה יעשה כל כך הרבה טוב.
אבל הפריזמה שהוספתי – עזרה לראות את הצד שני, את הלקוח. לקוחה שרוצה ללמוד לדעת להתאפר לא בהכרח תדבר במושגים ובטכניקות מקצועיות כמו של מאפרת.
או אם אני אקח תחום של שיפוצים, כלקוח אני אבקש לטפל בנזילה – אני אלא דע איזה רכיב מקצועי צריך להחליף.
בפעם הבאה שאתם מתכננים תוכן או מתכוונים ליצור בעסק מוצר ידע דיגיטלי – שימו את עצמכם במקום של הלקוח (אפילו תשאלו לקוחות עבר – מה הם היו רוצים לדעת!) תשתמשו בשפה שלהם, באיך שהם מגדירים את הרצונות, כאבים ותשוקות שלהם.
הטכניקה הזאת תבטיח לכם קורס דיגיטלי שבאמת יעניין את הקהל שלכם וגם ידבר אליו- כי ככה הוא מדבר.