REC

לעטוף את הידע לקורס דיגיטלי – ככה תעשו את זה

כמקצוענים, קשה לנו הרבה פעמים לשחרר את הידע. כלומר, לדבר ולזהות את צורכי הלקוח – כמו שהוא מדבר.

הסרטון הזה נולד מתוך שיחה עם לקוחה שפנתה אלי לגבי קורס איפור. רמת המקצוענות שלה – טיל (וכנראה שגם אתם מכירים אותה) והידע שהיא הולכת להעביר קורס שלה יעשה כל כך הרבה טוב.

אבל הפריזמה שהוספתי – עזרה לראות את הצד שני, את הלקוח. לקוחה שרוצה ללמוד לדעת להתאפר לא בהכרח תדבר במושגים ובטכניקות מקצועיות כמו של מאפרת.

או אם אני אקח תחום של שיפוצים, כלקוח אני אבקש לטפל בנזילה – אני אלא דע איזה רכיב מקצועי צריך להחליף.

בפעם הבאה שאתם מתכננים תוכן או מתכוונים ליצור בעסק מוצר ידע דיגיטלי – שימו את עצמכם במקום של הלקוח (אפילו תשאלו לקוחות עבר – מה הם היו רוצים לדעת!) תשתמשו בשפה שלהם, באיך שהם מגדירים את הרצונות, כאבים ותשוקות שלהם.

הטכניקה הזאת תבטיח לכם קורס דיגיטלי שבאמת יעניין את הקהל שלכם וגם ידבר אליו- כי ככה הוא מדבר.

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

❤️ נשוי לקרין ואבא של דפני וקורן
🎬 יוצר תוכן וידאו שמביא את האותנטיות שלכם למסך

✨ עוזר לכם להיות מעניינים בוידאו כמו שאתם בחיים לא. אתם לא משעממים.

הרשמה לעדכונים

בניוזלטר ובקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי אני משתף תובנות חדות, כלים וטכניקות שיעזרו לך להפוך את הווידאו שלך למעניין, אותנטי וכריזמטי – ממש כמו שאתה בחיים.

אולי יעניין אותך גם...

53

איך לדבר מול המצלמה בביטחון? מדריך פרקטי לעמידה מול מצלמה

165

שיווק באמצעות תוכן למשוך, להגיע ולהניע משתמשים באמצעות תוכן

186

אסטרטגיה שיווקית לתכנן ולבצע אסטרטגיה שיווקית

350

שיווק ברשתות חברתיות: אסטרטגיות, טיפים וכלים 2024

185

כתיבת תוכן שיווקי תוכן עם מסר והנעה לפעולה

451

איך מעלים עוקבים באינסטגרם

355

הנכס הדיגיטלי שכל עסק קטן צריך: אתר אינטרנט

734

פוסט באינסטגרם גדלים, טיפים לתוכן ולתמונות