REC

לעטוף את הידע לקורס דיגיטלי – ככה תעשו את זה

כמקצוענים, קשה לנו הרבה פעמים לשחרר את הידע. כלומר, לדבר ולזהות את צורכי הלקוח – כמו שהוא מדבר.

הסרטון הזה נולד מתוך שיחה עם לקוחה שפנתה אלי לגבי קורס איפור. רמת המקצוענות שלה – טיל (וכנראה שגם אתם מכירים אותה) והידע שהיא הולכת להעביר קורס שלה יעשה כל כך הרבה טוב.

אבל הפריזמה שהוספתי – עזרה לראות את הצד שני, את הלקוח. לקוחה שרוצה ללמוד לדעת להתאפר לא בהכרח תדבר במושגים ובטכניקות מקצועיות כמו של מאפרת.

או אם אני אקח תחום של שיפוצים, כלקוח אני אבקש לטפל בנזילה – אני אלא דע איזה רכיב מקצועי צריך להחליף.

בפעם הבאה שאתם מתכננים תוכן או מתכוונים ליצור בעסק מוצר ידע דיגיטלי – שימו את עצמכם במקום של הלקוח (אפילו תשאלו לקוחות עבר – מה הם היו רוצים לדעת!) תשתמשו בשפה שלהם, באיך שהם מגדירים את הרצונות, כאבים ותשוקות שלהם.

הטכניקה הזאת תבטיח לכם קורס דיגיטלי שבאמת יעניין את הקהל שלכם וגם ידבר אליו- כי ככה הוא מדבר.

אהבתם את התוכן? זה הזמן לשתף

נשוי לקרין ואבא של דפני 😍 כל אחת ואחד מסוגלים לעמוד מול המצלמה צריך להפסיק לפחד ממה יגידו ולהתחיל להתרכז בליצור ולהשפיע

אולי יעניין אותך גם...

379

קומפוזיציה בצילום ואיך לנצל אותה לטובתנו בעידן הסושיאל מדיה

904

איך לבנות אסטרטגיה מנצחת לסושיאל

1223

איך עורכים סרטון בטיקטוק מדריך מעודכן 2024

703

איך לערוך תמונה? מדריך מקיף לעריכת תמונות

971

מה זה סטוריטלינג? ואיך לספר סיפור שיניע את הקהל

1777

בניית רשימת תפוצה ומה אפשר לדוור שם

202

רשימת תפוצה בוואטסאפ: מדריך מקיף

967

איך לפתח מוצרי הדרכה וקורסים דיגיטליים בעסק